Stránka 2 z 3
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 25 bře 2009, 11:28
od LUKI
Ok Jen dej vědět v kolik, abych tě naved buď domů nebo do dílny

Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 25 bře 2009, 18:36
od meett
počítám okolo 9,00 bych nekam dojel
dík
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 26 bře 2009, 11:04
od LUKI
tak jsme na to zkoukli tome, a zjistili jsme že mu tam chybí ty zajišťovací podložky, takže i když si to nakrásno seřídí a utáhne, tak se to stejne časem povolí a celé se to rozhodí samotný šroub bez té zajišťovací podložky to eudrží. Buď mu to tam zapomněli dát nebo to nechápu :eek:
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 26 bře 2009, 12:36
od Harley
Hmm,tak to je jasný! Aby mu upravili záklon,tak jen propilovaly díry v úchytech a nechali tam origo šroub a utáhli.To pochopitelně nemůže držet a šoupne se to.Ty excentrický podložky tam bejt musí aby to držely v nastavený poloze. Oni nejdou jen tak dát na origo šroub.Šroub na ně musí bejt dělanej. Ta podložka,co je pod hlavou šroubu má vnitřní tísicihran a tělo šroubu pod hlavou taky.Podložka co je pod matkou má zase díru v průřezu "D" a čroub je v místech podložky až do konce i přes závit,zbroušenej,zase aby se podložka neprotočila. Samozřejmě obě podložky,když se daj na šroub,musí bejt ve stejný poloze vůči sobě.
Takže řešení je několik. Buď koupit origo šrouby s excentrama ať Mopar nebo od nějakých doplňkářů,nebo by tam měly jít standartní s Granda ZJ(93-98),nebo to udělat tou podložkou jako je to v tom odkazu co jsem dával výše(to ale neumožní štelování jen nastavení max. záklonu v rámci díry v úchytu) a poslední,mám dvě a dvě ty excentrický podložky volný,bez šroubu. Ta co je na tisícihran by se musela na šroub pod hlavu přivařit a pro druhou s "D" dírou ,zbrousit šroub. Origo šroub je ale pro ně asi krátkej,jelikož každá podložka je asi 6mm tlustá.Dyštak by se musel koupit nějakej novej delší pevnostní šroub.
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 26 bře 2009, 21:38
od Tom
tož prubni Radima a jeho vrakáč, stejně ti je zavázanej...
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 26 bře 2009, 22:01
od meett
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 26 bře 2009, 22:30
od Harley
Meete,samozřejmě! Mám je na dílně a k ničemu je nepotřebuju.
U Radima na vrakáči budeš hledat stěží.Pro mě je tam hledali dlouho a vyštrachali sme stěži jeden set.Ale zkusit to můžeš,třeba tam něco za ty tři tejdny přibylo. Každopádně podložky mám,zbyly mi s Granda,kde jsem musel šrouby uříznout,protože byly zarostlý v silentbloku.Podložky jsem uschoval.
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 26 bře 2009, 23:09
od meett
cislo na tebe mam od lukiho.
rano to zkusim rozdelat (jeste ze je krize a muzu se tomu povenovat) a ozvu se ti . myslim ze pha mam naky dodavky tak tam pripane jednu nasmeruju.
vyrovnal bych to nejakym free bernardem

. kazdopadne dík
v sobotu to musim mit alespon trosku v cajku
jinak myslim ze by to zaslozilo zalozit zvlastni tema na lifty ... jakou znacku a pod. ty souvislosti setrej spoustu penez ... na obrazku vse vypada krasne. zkusenosti jsou k nezaplacení. dneska už vim co nebrat.
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 26 bře 2009, 23:24
od Harley
Ráno je připravím,kdyby se měly vyzvednout.
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 27 bře 2009, 10:12
od meett
no kazdopadně plamenaka s sky jackrem
upresnim na lift je dulezity aby byly stelovatelný ramena , pak ty klece na napravach muzes vyvarit jen na kulatou díru a napravu hazet do cajku stelováním ramen a to je podstatný

Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 27 bře 2009, 21:01
od Harley
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 27 bře 2009, 23:38
od Jirka
Teda Harleyi, já jen čumím..... Ty jako moralista s olejema a s názorem že co vymyslel konstruktér - je svatý a nenapadnutelný - což je pro tebe např. olej Mopar a žádnej jinej, jsi schopnej flexou probrousit čtyřhranou díru pro excentry na uložení a geometrii nápravy na oválnou..... To taky vymysleli konstruktéři??? To není český kurvení proti originálu??? Tomu teda až tak moc nerozumím... :lol:
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 28 bře 2009, 09:04
od Harley
Tak jednak nejsem zastáncem oleje Mopar,to jen že ten je(bohužel)jedinej kterej splňuje specifikace a sám sis mohl přečíst v tématu o olejích že jsem tam napsal,že jestli někdo narazí na alternativu tak ať jí tam hned přidá a taky sem někde o Moparu napsal že to není žádnej zázrak ale prostě splňuje požadavky.
Za druhý.Tohle je fabrickej postup,kterej je popsanej v origo manuálu .Neříkám že dremlem(je na to přípravek kterým se vymáčkne ta předznačená část díry
http://www.quadratec.com/products/16315_655.htm ) ale je to tam.Tyhle excentry jsou v nabídce od Moparu a je o nich a o týhle procedůře zmiňováno už v FSM manuálu pro Grand Cherokee pro úpravu záklonu zadní nápravy.Tam krom vybroušení(a to stejně jako na těch fotkách,dremlem,nebo pilníkem) se ještě kolem díry navařuje ta podkova,jako je na předku. Od Chrysleru je na to kompletní servisní kit . Podobnej i s postupem je pro Granda WJ a i pro TJ. V tom manuálu pro JK,co jsem sem dával na něj odkaz, je to taky.
Takže nepleť si dojmy s pojmy .A ikdyby to nikde nebylo,tak pokud mi taková úprava přinese kýženej výsledek,tak nemám problém jí provést.
Za další, konstuktéři pro mě nejsou svatý už jen s principu mojeho zaměstnání. Já naopak musím mít všechno jinak než je vyrobeno v sériový produkci ale jsou odvětví v jejich činnosti na který nemám abych je zpochybnil a tak je beru jako pravidlo a respektuju je.Opět to překrucuješ.

Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 28 bře 2009, 19:40
od Jirka
Re: Excentry na štelování záklonu nápravy
Napsal: 28 bře 2009, 19:57
od Harley
Kdepak,já to nepsal rozčíleně.Jen jsem normálně odpovídal.
Někdo,kdo má o půl metru kratší rozvor mě nemůže rozhodit.
