Re: Rozvibrovaná přední náprava
Napsal: 19 lis 2013, 22:16
Ok...
Jinak message je, že dokud je auto nové, navařit na tu nápravu něco jako Artec truss kit?
http://www.artecindustries.com/JK-Front ... p_312.html
Že se pevná časem ohne chápu, ale stejně je to tedy technologie nahouby, pokud to má takovouhle designovou slabinu.
Ad Dr. Ti - pořád to nemůžu pochopit, že ani u jednoho auta se to nepodařilo odladit, notabene u toho druhého to přetrvalo i po deliftu...
Jinak message je, že dokud je auto nové, navařit na tu nápravu něco jako Artec truss kit?
http://www.artecindustries.com/JK-Front ... p_312.html
Že se pevná časem ohne chápu, ale stejně je to tedy technologie nahouby, pokud to má takovouhle designovou slabinu.
Ad Dr. Ti - pořád to nemůžu pochopit, že ani u jednoho auta se to nepodařilo odladit, notabene u toho druhého to přetrvalo i po deliftu...
Tom píše:jj. Slabou myslim nápravnici. Oproti svým předchůdcům je současná nápravnice (benžo) mnohem tenčí. Sice je lehčí, ale má také tendenci se prohýbat (naftovej dřič je těžší než benzin). A to prohýbání jde vždy, jen záleží na majiteli jak rychle. Kdo s tim mlátí o zem, tam se nápravnice prohýbá rychleji. Kdo jezní na pohodu (běžnej uživatel), ten je na tom líp. Ale ruku na srdce, taková D1 při pomalé jízdě 100km/h, to je pravidelných ran do nápravnice . A když je slabá, časem se to projeví - levá / pravá nohavice je různě dlouhá = rozdílný průhyb roury nápravnice = různý odklon kola (ověřeno geometrií - zánovní auto a jak vypadá po pár letech). Proč tim běžně netrpí jiný káry? Ad 1. maj nezávislý zavěšení, ad 2. nemaj kola od fabriky v tak velkym příklonu jako JK (stoupni před auto a uvidíš jej okem!). Pravda, u liftovanejch je DW častější. Příčinou jsou ramena přední osy skloněná proti silnici (v sérii jsou od silnice). Jak jsi psal, AEV relocation bracket pomůže, bohužel ne vždy (dr.Ti je na toto téma expert - 2x liftoval, 2x DW a to jeho JK terén nevidělo )
Kamerka je prima pomocník, ale málokdy jde ze záznamu vyčíst počátek. Vyprávěl mi Auto Doctor jak odstraňoval DW na Suzuki Jimmi. Všechno super (klouby, geometrie, kola vyvážená...), ale DW stále... až přišel na vadnej tlumič pružení u zadního kola (kamerový záznam). Vždy, když se toto kolo rozskákalo, objevilo se DW. Vyměnili tlumiče a byl klid. To je jeden ze šťasných konců. Bohužel, v mém okolí jsou opět 2 auta s DW. Je to jak černá můra