Stránka 9 z 9
Re: Laděný výfuk
Napsal: 01 črc 2014, 13:09
od elvis
Tak jsem dnes výfuk s velkou lítostí sundal, protože docela citelně má nárůst výkonu z nízkých otáček.(líp akceleruje a myslím, že je to i poznat v terénu, že se hned chytne z nízkých otáček). Zaznamenal jsem to když jsem dnes vyjel s origo. Štve mě to, protože jsem si na ten zvuk zvykl, ale musel bych jezdit sám. Mám totiž poruchu srozumitelnosti řeči. Při určitém hluku, nebo šumu, nerozumím tomu co kdo povídá, slyším dobře, ale nerozumím.
Takže k mé lítosti je na prodej. Najel jsem na něm cca 200 km a je již v černém "hábitu" jak výše píše Myslivec ze Zlína. Takže s tou barvou vyšel na 6.400 Kč a nabízím ho za 5.500 Kč.
Re: Laděný výfuk
Napsal: 27 črc 2014, 14:31
od elvis
Tak mě kluci na Jeepforu nasadili brouka do hlavy. Zkusím něco udělat s těma nerez. koncovkama. U originálu je vnitřní průměr 62mm a ty koncovky mají 72mm. Dám místo nich normál roury a víc šikmo seřízlý a trochu kratší jako je origo.
Mám tam teď zpátky originál a ten mě fakt nebaví.
Re: Laděný výfuk
Napsal: 27 črc 2014, 16:44
od Myslivec ze Zlína
Já s tím problém žádný nemám.Čekal jsem že to bude hlučné,ale vzhledem k tomu,že mám naftu tak je to v poho.To,že se výkon zvedl to jsem psal taky.Hned se mi to zdálo že to víc táhne,myslel jsem si že to je pocitové,ale ne

.K té hlučnosti (bublavosti)...přemýšlel jsem jestli když ty koncovky povytáhnu a utáhnu dál na fýfuku,jestli se to bublání,brumlání malinko nezvýší.Bez koncovek jsem to nezkoušel takže nevím.Ale jináč laufy SUPER.

Re: Laděný výfuk
Napsal: 08 srp 2014, 12:31
od Vojta
Já tomu vůbec nerozumím. Co je to laděný výfuk?
To je laděný jako trumpeta, na zvuk? Aby to hezky troubilo?
Já kdysi lítal rychlostní modely letadel a tam se používají laděné výfuky. Měli jsme na motorky (3,5ccm a 6,5ccm, cca 33 000 rpm) připravyn sady výfuků, které se lišily na průměru, délce, úhlech kuželů, výstupní trubičce a její délce o milimetry, výfuky se vybíraly se podle teploty, vlhkosti a tlaku vzduchu, větru, charakteru tratě, ke každé vrtuli byl úplně jiný, vliv mělo i palivo a ricin v něm, tuhost uchycení motoru, typ svíčky atd. Rozdíly mezi vhodným a nevhodným výfukem byly tak 2 000 rpm a to znamenalo hodně míst ve výsledkovce. Stejně tak metanolový lodní kluzáci, ti měli výfuk laditelný za jízdy a v zatáčkách ho prodlužovali, aby se motor nepodtočil a nechcípl.
A u Jeepa je dokonce jedno, jestli je motor diesel nebo benzín, ,, laděný" výfuk je prý stejný!
Re: Laděný výfuk
Napsal: 08 srp 2014, 13:51
od Harley
Vojto,chápeš to a nebo spíš nechápeš stejně jako já,tohle označení. Není to jen kolem Jeepů ale hojně se to používá i kolem motorek. Přitom je to označení velice hloupý,jak je používáno. Laděný výfuk je přesně tak,jak to popisuješ.je to velká věda a v podstatě to nemůže bejt universální .Pokud má bejt "laděnej" ,tak jen na konkrétní motor,konfiguraci dílů a použití .
Btw,kdy se stavíš na kafe,sousede?

Re: Laděný výfuk
Napsal: 13 srp 2014, 13:04
od Vojta
No já si to o těch výfukách myslel, že to s výkonem nemá nic společného. Mě na výfuku u Wranglera zajímá hlavně to, ab moc nerezavěl, výkon vem čert, toho je tam na 4L až dost,
Jo, Harleji, to víš, že se stavím, musíš mě taky něco povyprávět o těch HD, moc mě rajcují ty krásný věci, co máš v krámě za výlohou, hlavně ten motor.
Re: Laděný výfuk
Napsal: 15 srp 2014, 14:55
od Tom
jj, máte recht hoši. Laděný lauf je věda. Špatně jsem Dynomax nazval. Ale ono jaksi je jednodušší napsat laďený výfuk, aby každý pochopil že se nejedná o sériovku... Pro běžného smrtelníka je to jaksi srozumitelnější. Odborník žasne a zoufá
