Je to velmi jednoduché - kastle se přizvedne na jedenácti bodech o výšku podložky - individuální volba. Já mám ca 2 palce - přesně 5cm - silonové podložky dělané. Mám i dělané šrouby-s Whitwortem závitem, neboť většina firem se snaží při body liftu převrtat závity v kastli, které mají Whitwort závit, na závit metrický, což není moc dobré - závit se tím ztenčí, ale je to taky řešení.
Těch 11 bodů je: na boku auta na každé straně 3, celkem 6 /jeden rozměr šroubů/, další 2 jsou nad nádrží, další dva nad zadním účkem na které je přidělán nárazník /druhý rozměr šroubů/ a poslední je pod přední maskou /třetí rozměr šroubů/. Takže jsem musel nechat vyrobit 11 plastových "špalků" jako podložky a tři různé druhy šroubů s Whitwortem závitem.
Při tomto dvoupalcovém bodyliftu není v podstatě nutno dělat nic jiného, než ještě uvolnit asi na dvou místech přední brzdové trubky z držáků, což není problém, jen se vycvaknou ven. Pak ještě trochu seříznout obyčejným nožem /nebo něčím vhodnějším/ plastový kryt ventilátoru, neboť ten se zvednul s maskou a lopatky vrtule do něj trošku kopaly. Je to ale jen asi ca 1 cm na každé straně úplně dole.
Výsledek: úprava je opravdu jen optická, pro terén téměř nevyužitelná. Snad jen když je hodně sněhu a je hodně napěchovanej pod autem, tak přeci jen je ta podlaha trošku výš a auto nesedne hned na celou plochu. Úprava také pomůže nasadit větší kola /u mne 31x10,5/
Nicméně, auto vypadá dle mého názoru o hodně lépe.
Toť vše
