Žádnou! Protože je to nesmysl to takhle vystíhovaně řešit. Takhle bys musel udělat kontrolku na všechno. proti zadření diferáku,proti vytečení oleje s přídavky,proti upadnutí poloosy,proti vniknutí vody do chladiče automatu a naopak,proti prasknutí hadice od automatu,od serva ,atd,atd. Je to prostě nesmysl! Jsou věci kterým nezabráníš,který nejdou nijak přímo "on-line" hlídat. Jedině se věnovat autu za jízdy a dělat pravidelnou kontrolu.Sám,né v servisu.petr-46 píše:Když jsi tak chytrý Tak sám navrhni, jak by se poškození výměníku za jízdy zjistit, aby nevytekl všechen olej expanzí a motor se nekousl. Podotýkám ,že za 5 minut jízdy vytekly asi 2 litry oleje, než teploměr začal kolísat. kdybych jel ještě 5 minut,tak to bylo v hajzlu A zadřený motor je minimálně 150tis. Už mám rozpočet na nynější opravu-42tis. Podobnou závadu už nechci opakovat, nějaké upozornění na závadu za jízdy se musí vymyslet.
Krom toho,kontrolu si měl,ten kolísavej teploměr.