Naviják
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- džei džei
- velkej kecal
- Příspěvky: 81
- Registrován: 26 bře 2015, 14:03
- Bydliště: Kdyně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
Ahoj Aleši.
děkuji za informaci, v průběhu června se ti ozvu na telefonu.
Nechci tady otravovat s otázkama které už má většina dávno vyřešené, takže jen tak na okraj.
Naviják chci kupovat protože budou narozeniny a lepší dárek mě nenapadl (jak napsal předseda JWC: k tomu autu patří). Jedna věc je ho koupit, ale druhá jak zamontovat. Řešení se skrytou montáží navijáku do orig. EU plasťáku se mě docela zamlouvalo. Jednak mám wranglera od začátku roku a je mě proti srsti na něm demontovat a vyhazovat funkční díly, ač plastové. Za druhé se mě právě to odsazení nárazníku docela zamlouvá, lze na něm lecos uložit/upevnit/odvézt, nemluvě o tom že jeho konstruktéři nejspíše věděli proč jej konstruují právě tak s tou deformační zónou, i když na silnice/do města. Tvou nabídku pevnostních nárazníku jsem na fóru objevil již dříve. Jsem přesvědčen že vynález plastů byl, je a bude zhoubou naší civilizace a proto jsem předpokládal že tě oslovým až se mě podaří ten plastový nějak načnout a naviják bych jen přemontoval. Toliko má první úvaha
Čím dál studuji přízpěvky na fóru tím více jsem přesvědčený že ten postup bude lepší obrátit. Začít pevnostním nárazníkem a až potom kupovat naviják do něj pasujicí. Je mě jasné že pevnostní nárazníky pro tebe nemají tajemství a výběr/doporučení vhodného navijáku je hračkou/na rozdíl od mé maličkosti. Já prozatím vím že nepotřebuji žádný brutál, nechci žádné koťátko pro okrasu a bylo by dobré ho čím více schovat do nárazníku. Já vím už končím...
děkuji za informaci, v průběhu června se ti ozvu na telefonu.
Nechci tady otravovat s otázkama které už má většina dávno vyřešené, takže jen tak na okraj.
Naviják chci kupovat protože budou narozeniny a lepší dárek mě nenapadl (jak napsal předseda JWC: k tomu autu patří). Jedna věc je ho koupit, ale druhá jak zamontovat. Řešení se skrytou montáží navijáku do orig. EU plasťáku se mě docela zamlouvalo. Jednak mám wranglera od začátku roku a je mě proti srsti na něm demontovat a vyhazovat funkční díly, ač plastové. Za druhé se mě právě to odsazení nárazníku docela zamlouvá, lze na něm lecos uložit/upevnit/odvézt, nemluvě o tom že jeho konstruktéři nejspíše věděli proč jej konstruují právě tak s tou deformační zónou, i když na silnice/do města. Tvou nabídku pevnostních nárazníku jsem na fóru objevil již dříve. Jsem přesvědčen že vynález plastů byl, je a bude zhoubou naší civilizace a proto jsem předpokládal že tě oslovým až se mě podaří ten plastový nějak načnout a naviják bych jen přemontoval. Toliko má první úvaha
Čím dál studuji přízpěvky na fóru tím více jsem přesvědčený že ten postup bude lepší obrátit. Začít pevnostním nárazníkem a až potom kupovat naviják do něj pasujicí. Je mě jasné že pevnostní nárazníky pro tebe nemají tajemství a výběr/doporučení vhodného navijáku je hračkou/na rozdíl od mé maličkosti. Já prozatím vím že nepotřebuji žádný brutál, nechci žádné koťátko pro okrasu a bylo by dobré ho čím více schovat do nárazníku. Já vím už končím...
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17 pro 2012, 18:51
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
PETARDAK píše:Pro JK, vyrábím a mohu nabídnout, př.pevnostní nárazníky v několika verzích s přípravou pro "skrytou" montáž navijákudžei džei píše:Dotaz na Josefa,
pokud jsi montoval naviják do "plastového nárazníku" (viz. tvůj odkaz na internetové stránky) tak jaké máš po devíti letech zkušenosti? Je tato cesta schůdná, nebo je lepší jít jinou cestou.
Dík za odpověď.
Bohužel, fotky sem nedokážu vložit tak jen odkaz:
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=966
Aleš - PETARDAK tel. 777 558 112
edit.: vlastně diskuse je i tady:
http://www.jeepwrangler.cz/phpbb3/viewt ... =89&t=2162
a tady:
http://www.jeepwrangler.cz/phpbb3/viewt ... =63&t=2265
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
jen na vysvětlenou - Josef jej nikdy nenamontoval a toho času je bez Jeepa
Do plastáku lze navíjedlo schovat, je to trošku náročnější na čas (100x měř, jednou řež) ale pro toho kdo chce zachovat OE nárazník je výsledek zajímavý. Bohužel fotky jsem neudělal... A navíjedlo ti stačí 8000lbs, china za pár korun, značkovej Warn za dvě desítky tis...
Do plastáku lze navíjedlo schovat, je to trošku náročnější na čas (100x měř, jednou řež) ale pro toho kdo chce zachovat OE nárazník je výsledek zajímavý. Bohužel fotky jsem neudělal... A navíjedlo ti stačí 8000lbs, china za pár korun, značkovej Warn za dvě desítky tis...
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
jen rýpavá poznámečka, k této Tvé větě:džei džei píše:Ahoj Aleši.
......nemluvě o tom že jeho konstruktéři nejspíše věděli proč jej konstruují právě tak s tou deformační zónou, i když na silnice/do města.....
Ano, konstruktéři věděli a proto stvořily vzhledný a štíhlý "plasťák" na původní US-verzi JK nebo i úžasný ocelový pevnosťák, na desítkové verzi RUBICONa a pak jim EU, se svými předpisy na ochranu chodců , nařídila stvořit tu "hrůzu" co si kupujem na Wranglerech v evropě
p.s. bez ohledu na design, je ten předsazený plasťák velmi omezující i v lehkém terénu
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
EU plasťák je chlív a degradace auta
- džei džei
- velkej kecal
- Příspěvky: 81
- Registrován: 26 bře 2015, 14:03
- Bydliště: Kdyně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
Tak jo, vážení pánové děkuji za vyslovené názory. Při plánování vlastních úprav jsem potřeboval slyšet názory lidí, kteří mají na wrangleru něco za sebou. Protože mezi ně "prozatím" nepatřím, jsem vděčný za názory které pomůžou vyvarovat-se dětských nemocí / chybně směrovaných úprav. Doposud se stále ještě plazím pod, a v autě, a snažím se odhalit a pochopit všechny úpravy které nechal udělat první majitel, už mého vozu. Rozhodně nepatřím mezi obdivovatele plastů a jsem opravdu překvapen kolik ho wrangler má, důvody nemá cenu řešit. Takže nejprve přední / zadní pevnosťák, potom naviják Warn, a dál se uvidí, že. Také děkuji za informaci o Josefově nemontáži navijáku. Při nejbližší příležitosti si, s dovolením, lehnu někomu z vás pod auto, abych se podíval jak je máte naistalované. Jen mě trochu brzdí pomyšlení na STK. Plzeň kde mě auto kontrolovali při dovozu do ČR a pouštěli na silnice asi padá. Nějak se nemohu srovnat s finanční kázní mechanika který auto přivezl a má na stanici nějaké vazby. Bez nich to v tomhle státu ale nejde.
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
snad mohu "přihřát polívčičku, sousedního fóra"
Udělej si příští víkend výlet, na "Berounku" http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=4388 a můžeš omrkávat a sát inspiraci...
Bude tam pár (hodně) Wranglerů s pevnosťákama i navijedlama, bude tam i moje maličkost a hromada dalších, ochotných poradců a konzultantů
Kdokoliv, trochu znalejší, Ti na dvě minutky lehne pod auto a hned bude jasno o provedených a následně vhodných úpravách...
Udělej si příští víkend výlet, na "Berounku" http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=4388 a můžeš omrkávat a sát inspiraci...
Bude tam pár (hodně) Wranglerů s pevnosťákama i navijedlama, bude tam i moje maličkost a hromada dalších, ochotných poradců a konzultantů
Kdokoliv, trochu znalejší, Ti na dvě minutky lehne pod auto a hned bude jasno o provedených a následně vhodných úpravách...
- džei džei
- velkej kecal
- Příspěvky: 81
- Registrován: 26 bře 2015, 14:03
- Bydliště: Kdyně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
Děkuji za pozvání a ochotu poučit začátečníka
Do dneška jsem čekal zda někdo v kempu neodřekne chatku
Za těchto odmínek by se tam dalo jet jen na otáčku a to bych mohl nasávat pouze tu inspiraci, ne
Když už se někdo obtěžuje si v rámci ukázky lehat pod auto, sluší se mu nějakou formou poděkovat, že.
Takže se určitě potkáme na nějaké akci u níž nepropásnu včasnou objednávku noclehu
Do dneška jsem čekal zda někdo v kempu neodřekne chatku
Za těchto odmínek by se tam dalo jet jen na otáčku a to bych mohl nasávat pouze tu inspiraci, ne
Když už se někdo obtěžuje si v rámci ukázky lehat pod auto, sluší se mu nějakou formou poděkovat, že.
Takže se určitě potkáme na nějaké akci u níž nepropásnu včasnou objednávku noclehu
Re: Naviják
Ty naděláš s noclehem.Já se těším na další noc v JKU.V posteli spím celou zimu a v létě na terase.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
Také spím v autě.Chatku jsem nikdy neměl.
Re: Naviják
Ahoj buď budeš mít auto ve standartu a nemusíš se rovnat s fin.kázní tvého mechanika,nebo si tam dáš vše nehomologované,nárazníky,kola, a vyletíš z STK jako ptáček,už tam budeš vložen do systému a dokud nedáš auto do původního stavu budeš mít tk jenom na měsíc.Takže pokud budeš dělat úpravy poslechni mou radu a vždy se rychle srovnej s finanční morálkou tvého mechanika,protože ten vždy projde.džei džei píše:Tak jo, vážení pánové děkuji za vyslovené názory. Při plánování vlastních úprav jsem potřeboval slyšet názory lidí, kteří mají na wrangleru něco za sebou. Protože mezi ně "prozatím" nepatřím, jsem vděčný za názory které pomůžou vyvarovat-se dětských nemocí / chybně směrovaných úprav. Doposud se stále ještě plazím pod, a v autě, a snažím se odhalit a pochopit všechny úpravy které nechal udělat první majitel, už mého vozu. Rozhodně nepatřím mezi obdivovatele plastů a jsem opravdu překvapen kolik ho wrangler má, důvody nemá cenu řešit. Takže nejprve přední / zadní pevnosťák, potom naviják Warn, a dál se uvidí, že. Také děkuji za informaci o Josefově nemontáži navijáku. Při nejbližší příležitosti si, s dovolením, lehnu někomu z vás pod auto, abych se podíval jak je máte naistalované. Jen mě trochu brzdí pomyšlení na STK. Plzeň kde mě auto kontrolovali při dovozu do ČR a pouštěli na silnice asi padá. Nějak se nemohu srovnat s finanční kázní mechanika který auto přivezl a má na stanici nějaké vazby. Bez nich to v tomhle státu ale nejde.
Půjčoval jsem již origo.kola na TK
- džei džei
- velkej kecal
- Příspěvky: 81
- Registrován: 26 bře 2015, 14:03
- Bydliště: Kdyně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
Tenhle stav je
Ještě že i svezení ve Wrangleru "standart" je požiteček Používám ho na denní ježdění kamkoliv a i budu, takže na silnice (STK) musím. Už to co nechal upravit první majitel je částečně na STK problém. Já na autě žádné úpravy doposud nedělal, ale díky tomu mám už na zaděláno. Vlastní úpravy si neodpustím, to se nedá. Takže vše co se vymění dobře schovat pro zpětnou montáž jednou za dva roky? Pokud úpravy nejsou nezvratné.
Pokud jde o spaní v autě tak jen na okraj. Dokud jsem jezdil na Chevroletu Blazer S-10 problém žádný. Nyní kdy se snažím doma demonstrovat výhodnost jeho výměny za skutečný Jeep, nechtějte abych na noc nacpal manželku po operaci kolena, spolu se mnou do "ne Unlimited" JK-čka. Souhlasím že k Wrangleru patří i patřičný příztup ke spaní, ale to chce čas.
Ještě že i svezení ve Wrangleru "standart" je požiteček Používám ho na denní ježdění kamkoliv a i budu, takže na silnice (STK) musím. Už to co nechal upravit první majitel je částečně na STK problém. Já na autě žádné úpravy doposud nedělal, ale díky tomu mám už na zaděláno. Vlastní úpravy si neodpustím, to se nedá. Takže vše co se vymění dobře schovat pro zpětnou montáž jednou za dva roky? Pokud úpravy nejsou nezvratné.
Pokud jde o spaní v autě tak jen na okraj. Dokud jsem jezdil na Chevroletu Blazer S-10 problém žádný. Nyní kdy se snažím doma demonstrovat výhodnost jeho výměny za skutečný Jeep, nechtějte abych na noc nacpal manželku po operaci kolena, spolu se mnou do "ne Unlimited" JK-čka. Souhlasím že k Wrangleru patří i patřičný příztup ke spaní, ale to chce čas.
- Petr Krátký
- Tiskový mluvčí RS
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 zář 2007, 11:35
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
Udělejte klíčový večer a máte vyřešen problém se spaním.
- Laco
- Lacinko
- Příspěvky: 573
- Registrován: 30 pro 2008, 11:25
- Bydliště: Macov, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
Alebo mozes spanie vyriesit takto. Podotykam, ze spat sa bude nie V , ale NA privese. Stresny stan nemam este namontovany. A v pripade dobre vydareneho klucoveho vecera je jedno, kde budes spat.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naviják
Nevěděl jsem,že máš krátký JK.Pak chápu starost ohledně spaní.
Měl jsem XJ Cherokee,pak ZJ Grand Cherokee,v obou jsem spával ale JKU je na spaní nejpohodlnější a uvnitř největší.
Měl jsem XJ Cherokee,pak ZJ Grand Cherokee,v obou jsem spával ale JKU je na spaní nejpohodlnější a uvnitř největší.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti