Nový Wrangler 2016
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový Wrangler 2016
Novej Wrangler ne ale úprava. Už dle názvu výrobce toho kitu je jasný,na co je to určený. Na rychlý jízdy po poušti. Všechny auta na Baja,mají IFS,ikdyž jsu fabricky na tuhejch.A převážná většina jsou jen zadokolky.
Re: Nový Wrangler 2016
Harley,
jasné na foto sa jedná o kit na BAJA,veď je to tam napísané.Týmto som sa pokúsil otvoriť diskusiu
na veľké množstvo článkov medzi nimi i najvyššieho šéfa značkyJeep" Mike Manley povedal Automotive News , že neexistujú žiadne záruky, že sa bude držať pevného nastavenia náprav".
Model 2016 je tu čoskoro /do roka a dňa/ a bola by nesmierna škoda,keby mal nezávislé zavesenie všetkých kolies.
jasné na foto sa jedná o kit na BAJA,veď je to tam napísané.Týmto som sa pokúsil otvoriť diskusiu
na veľké množstvo článkov medzi nimi i najvyššieho šéfa značkyJeep" Mike Manley povedal Automotive News , že neexistujú žiadne záruky, že sa bude držať pevného nastavenia náprav".
Model 2016 je tu čoskoro /do roka a dňa/ a bola by nesmierna škoda,keby mal nezávislé zavesenie všetkých kolies.
Re: Nový Wrangler 2016
Ide o to,že nový model Wrangler 2016 /nie redesign/ má podľa informácií z tlače mať motor nafťák 6 valec z Granda,
zavesenie kolies z Granda,pohon kolies s Granda.
Nechápem načo budú 2 Grandy s roznymi karosériami.Dúfajme,že toto všetko sú len vymyslené novinárske kačice.
zavesenie kolies z Granda,pohon kolies s Granda.
Nechápem načo budú 2 Grandy s roznymi karosériami.Dúfajme,že toto všetko sú len vymyslené novinárske kačice.
Re: Nový Wrangler 2016
http://www.autoblog.com/2013/10/29/2016 ... ve-weight/
Je vidět že v Jeepu opravdu chtějí redukovat váhu. Možná se dočkáme:
- hliníkové plechy
- vzduchové pérování
- nezávislé zavěšení
S těmi plechy bych asi neměl problém.
Je vidět že v Jeepu opravdu chtějí redukovat váhu. Možná se dočkáme:
- hliníkové plechy
- vzduchové pérování
- nezávislé zavěšení
S těmi plechy bych asi neměl problém.
-
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 142
- Registrován: 17 pro 2012, 18:51
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový Wrangler 2016
co to jako je,hermafroditi či co,no
Re: Nový Wrangler 2016
No vypadá to tak. Už JK-čko je trochu na hraně (hlavně 2013). Doufám, že se toho nedožiju, i když pravda je, že bych tu chtěl ještě chvíli pobejt. Tak doufám, že si to s tímto mišmašem rozmyslí.Myslivec ze Zlína píše: co to jako je,hermafroditi či co,no
Jinak přeju všem klidné Vánoce a hlavně za volantem Wranglera
Re: Nový Wrangler 2016
U Dojáčka v Hloubětíně mají vzadu v servise předváděčku JK, která má odvětranou kapotu, něco jako je ta od AEV, ale vlastně úplně jiná. Těch děr je v ní víc a jsou jakoby utopený v prolisech, vypadá to dobře, možná i líp než AEV: Zaskočím to tam časem vyfotit, až pojedu okolo. Konečně asi výrobci došlo, že není zdrávo, když baterka , řídící jednotka atd. se pečou pod kapotou při 95 stupních, dneska možná víc, protože venku je 33 st.
Re: Nový Wrangler 2016
Počas soboty a nedele sme mali zraz Jeep clubu sk na Inovci.Jazdili sme na trialovej sekcii lomu Motešice.Na JK sa mi prehrial motor a vyvrelo cca 4 l chladiacej kvapaliny.
Dolial som vodu a auto ide,vypadá ,že tepota chladiacej kvapaliny stúpla trvale o cca 10 stupňov.
Podla názoru kolegov s klubu údajne odchádza,dožíva viskospojka na ventilátore chladenia,má totiž velký sklz.Po vypnutí zohriateho motora má pomerne dlhý dobeh,ventilátor by mal zastat údajne po štvrtotáčke.On sa krúti veselo dalej.
Mám 51 tis.km.
Dolial som vodu a auto ide,vypadá ,že tepota chladiacej kvapaliny stúpla trvale o cca 10 stupňov.
Podla názoru kolegov s klubu údajne odchádza,dožíva viskospojka na ventilátore chladenia,má totiž velký sklz.Po vypnutí zohriateho motora má pomerne dlhý dobeh,ventilátor by mal zastat údajne po štvrtotáčke.On sa krúti veselo dalej.
Mám 51 tis.km.
- Tom
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 843
- Registrován: 27 led 2007, 12:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový Wrangler 2016
je to jen designovka, ty průduchy jsou falešnýVojta píše:U Dojáčka v Hloubětíně mají vzadu v servise předváděčku JK, která má odvětranou kapotu, něco jako je ta od AEV, ale vlastně úplně jiná. Těch děr je v ní víc a jsou jakoby utopený v prolisech, vypadá to dobře, možná i líp než AEV: Zaskočím to tam časem vyfotit, až pojedu okolo. Konečně asi výrobci došlo, že není zdrávo, když baterka , řídící jednotka atd. se pečou pod kapotou při 95 stupních, dneska možná víc, protože venku je 33 st.
Re: Nový Wrangler 2016
Aha, já na to moc nekoukal. Možná by to šlo prostříhat. Takhle s v tom jen bude držet bordel a voda.
K teplotě pod kapotou, i když to s novým Wranglerem nesouvisí - asi před týdnem jsem nainstaloval do JK dva teploměry s čidlama na drátě. Jedno čidlo jsem zastrčil do dírky, co je nahoře v řídící jednotce a druhé dal do obalu baterky. Tepelný kontakt snad mají dobrý, ta čidla jsou takové kovové válečky se zalitým termistorem uvnitř. A baterka má po dvou hodinách jízdy (při teplotě okolí asi 24 st. C) kolem 60 st. C, ŘJ tak 50 st.C.
K teplotě pod kapotou, i když to s novým Wranglerem nesouvisí - asi před týdnem jsem nainstaloval do JK dva teploměry s čidlama na drátě. Jedno čidlo jsem zastrčil do dírky, co je nahoře v řídící jednotce a druhé dal do obalu baterky. Tepelný kontakt snad mají dobrý, ta čidla jsou takové kovové válečky se zalitým termistorem uvnitř. A baterka má po dvou hodinách jízdy (při teplotě okolí asi 24 st. C) kolem 60 st. C, ŘJ tak 50 st.C.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů