Záruka a jeí uznávání po úpravách

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
FAJER

Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách

Nový příspěvek od FAJER »

TAK TAK .. a vse co se necha LADEM se pak vysere.. treba i takove dvere pod rezervou... kdy by som neodmontoval drzak len skrz kontrolu, nepridem na to ako krasne to tam rezavy..
nekdo to proste bere ako : Je to amerika a at maka.. ,
Ono celej JEEP byl postavenej spusobem "odlahceny nakladak" a az na tych par much ktore si treba po kupe osetrit to ozaj nema konkurenci.
Treba takove AXLE SEALS , je to prkotina., no pre predny diff nutnost.
proste i u JK je treba s dusou JEEPkara zabudnut na cestne vylepsenia.
Mne to pride ako nanutit V3Ske ESP.
Wrana je pre mna to iste co pre motorkara GOLD WING.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách

Nový příspěvek od Harley »

FAJER píše: Wrana je pre mna to iste co pre motorkara GOLD WING.
Tak tomuhle nerozumím???
FAJER

Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách

Nový příspěvek od FAJER »

no som cekal kdy se ty ozves.. .. promin.. toho nadelas... tak treba harley storocnice...
POHL Václav
malej kecal
Příspěvky: 24
Registrován: 06 kvě 2008, 18:33
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách

Nový příspěvek od POHL Václav »

Záruka není otázka nadvlády fiatu nebo jeepu a ani to není otázka úprav. Před třemi lety moje TJ bez úprav i původní pneu, najeto 7.600 km, terén to nevidělo. Devět dní před koncem záruky se vysypal sloupek řízení. Cena nového 25.000,-Kč. Šel jsem tedy reklamovat a bylo mi řečeno, ať mi to udělají tam, kde jsem to koupil. Kupoval jsem nové v DE. Tam mi ovšem řekli, že záruka je celoevropská a musí to v ČR odstranit. Ty to stále odmítali a více než dvouměsíčních dohadech jsem se rozhodl podat žalobu.
Dle mého názoru jsou banda buze..... a zasloužili by nakopat pr.... , ale pořádně.
Když to tenkrát nešlo po dobrém, tak to hold šlo po zlém. Nakonec vyřízeno k mé naprosté spokojenosti, ale toho času kolem, tak by mně vyšlo líp si ten sloupek koupit.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách

Nový příspěvek od Harley »

FAJER píše:no som cekal kdy se ty ozves.. .. promin.. toho nadelas... tak treba harley storocnice...

Se divíš? Srovnávat Wrangler s takovou divnomotorkou na který jezdí divnolidi. To nemá s pojetím Wranglera nic společnýho.Naopak HD má mnoho.Minimálně to,že obě značky jsou americký a že obě sou ve svým segmentu nejstarší. Plus asi dalších deset společných věcí.
dickee

Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách

Nový příspěvek od dickee »

LUKI píše:Mno já mám najeto míň než harley cca 80tis ale zase na 35 , 37 obutí a jediná závada je servo což je opravdu slabé na velké pryže poresim přestavbou na jiné , auto má najeto cca 80 procent expedice a terén i závody. Ale podotýkám olej a filtry co deset a mám ropu, údržba po každé výpravě tj. odvzdus. Hadice difu ,kontrola naplni promazani kloubu a cepu maznici, rozborka winche ,kontrola naplni v difech, tesnost atd... což by měl dělat každý, je to skoro náklaďák takže podobná péče, pak .....nezklame
Ahoj, jaké promazání kloubů a čepů myslíš, případně jak? Kříže na kardanech se přeci nemažou a klouby na poloosách také ne. Pokud jo poraďte. Díky
FAJER

Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách

Nový příspěvek od FAJER »

Harley píše:
FAJER píše:no som cekal kdy se ty ozves.. .. promin.. toho nadelas... tak treba harley storocnice...

Se divíš? Srovnávat Wrangler s takovou divnomotorkou na který jezdí divnolidi. To nemá s pojetím Wranglera nic společnýho.Naopak HD má mnoho.Minimálně to,že obě značky jsou americký a že obě sou ve svým segmentu nejstarší. Plus asi dalších deset společných věcí.
TO HARLEY: Tak na tuhle debatu v oblasti motorek sem ja mocmoc uzky v pasu., takze staviet neco do tematu nemuzu.. :-)

TO ZARUKA: pokial bol JEEP v Trencine , tak bol maximalne ustretovy, aj napriek tomu ze auto nepochadzalo s ich predaja.. = vsetko je to len a len o ludoch..
Ja mam TJ kupovane na SK ., ale necital som ziadne papiere, ked som mal uz po zaruke, cca 80tkm / 3r. klakla jedna triska. SEFSERVISAK si vypital servisnu knizku a nasiel v texte veticku o zaruke 6r. na niektore suciastky.. sam som tomu nemohol uverit., stara triska sice obcas zaklepe , nova je v supliku v ramci zaruky., Zatial som nemenil , kedze mam uz LPG.
Vojta

Re: Záruka a jeí uznávání po úpravách

Nový příspěvek od Vojta »

Tak moje zkušenost se záruční opravou JK a vůbec opravama - asi v 6000km odešla sama od sebe zadní el. uzávěrka, nevypínala a když na Chodově ještě u D-CHr viděli kola 34´´, tak první co řekli, že záruka okamžitě padá na celý auto. tak sem tam vytek 30. Jinak tomu za 4 roky nic jinýho nebylo (CRD RUB UNL). Moje zkušenosti s autama - od dětství různé Škody 100-120 : miliony závad, pořád strach jestli dojedu. Vozil jsem na delší cesty tak 4 kousky těsnění pod palici a zadní polonápravy + ložiska. Nejhorší závada na škodovce 120- šprajcla se na otřepu sacího nátrubku z výroby kulička v obtoku olej. čerpadla a nemazalo to. Opravoval jsem to tehdy na cestě ve sněhu- odházet sníh u pangejtu, vlízt pod to, vypustit do igelitový tašky olej, sundat vanu, opatrně utrhnout těsnění, zjistit, proč to nemaže, vyndat sací košík, pérko, vyšábrovat, vrátit všechno a olej, modlit se aby to nechcalo a ject.. Fuj, už nikdy.
Daewoo Racer 1.5 ten původní s karburátorem, koupen v r. 89- za 150 000 km jen uhořívaly kabely zapalování a přerušená cívka snímače bodu zapalování, tu jsem převinul sám. Měli tam blbě ukončený vinutí a to se uklepalo u konce. Jinak nic.
Tohle auto mělo obrovskou výhodu- za 3 roky jsem ho prodal dráž, než koupil. To užnse mi nikdy nepovede.
Fiesta benzín- asi 20 letá , bylo to přítelkyně - nic, jen jednou uhnil drát, teda spíš pásek uvnitř v alternátoru - oprava pár minut, jen to rozebrat. Že to nenabíjí poznala tak, že šly pomalu stírače!!! Auto jelo snad na 4 volty...
Toledo 1,9TD (bez i, všechno mechanický) - za 16 let a 350 000km mimo spotřebáku nic. Suzuki Vitara 2.0 HDI- 11 let/100 000km - zatím vůbec žádná závada. Dokonce všechny žárovky původní!! MB 320GLK- po 3letech a asi jen 12 tis. km se sám od sebe odchlípl chrom na plastech na rámečku díry na držáku pití u středního tunelu a pořezal mě do krve. Bylo to v záruce (je 3r.) a nechtěli TO UZNAT! Ale naštěstí na to předem nevypsali opravenku s cenou a neuznáním záruky, pak poslali fakturu poštou! Tak jsem chtěl jít k soudu, ale nakonec poslali omluvnej dopis. Zrovna dneska přišel. A blblo el. otevírání a zavírání 5. dveří - občas se otevřely a zase zavřely- to přeprogramovali podle pokynů MB. Opel Corsa 1,2i r. 96 - dodnes žádná závada.
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti