Koupě Wranglera - poraďte prosím
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!

Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
http://www.jeep-club.net/graphics/owner ... wwarn2.jpg
Nějak mi nejde nahrát obrázek,tak aspoň odkaz:
Červený :lol: 2,5 Sport a vymazlený.Jediný, co zbývá, je nový převod 4,11, který bude do měsíce vyměněn.
Nějak mi nejde nahrát obrázek,tak aspoň odkaz:
Červený :lol: 2,5 Sport a vymazlený.Jediný, co zbývá, je nový převod 4,11, který bude do měsíce vyměněn.
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
ten je tvuj?vypada pekne
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
byl -jsem a budu !
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
z Ph nejsem,nikdy jsem nebyl a neplánuji,že bych kdy byl 

Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
jeste bych potreboval vedet trochu vic jakej muze bejt rozdil u 2l a 4l na silnici.pisete ze se da vejit u 2,5 i do 1O ale jak je to u4l?v terenu to neresim ale jestli zere4l na silnici taky 15 tak to me desi :eek:
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
To samý čtyřlitr ale spíš tak o litr víc,,těch 13-16.Záleží na úpravách,převodovce(i typu automatu) a stylu ježdění.jak říká Robin. U dvaapůlky se víc negativně projeví každý další úpravy.
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
Spotřeba 2,5:
Zatím převod 3,73, lift 30mm,pevnostní nárazník vpředu/hmotnost 20kg/,pneu 235/75/15 GY ATR
Silnice: okresky 50% ,většinou III a IV st a 50-70km/hod
dálnice 50% , V. st a 100-120km/hod
Spotřeba dlouhodobě ověřená do 10l N95
Terén : 1x měsíčně polní a lesní cesty cca 40km s využitím
připojení předku i redukce dle potřeby, většinou
I. a II. st s rychlostma do 30km/hod
Spotřeba přibližně do 15l , důvodem je nutnost motor
více točit než u 4,0 motoru pro dosažení výkonu
Z tohoto důvodu je v plánu změna na převod 4,11 při
stejném rozměru pneu,nepředpokládám zvýšení spotřeby.
U 4,0 motoru je určitě vyšší cestovní komfort díky přebytku výkonu
v jakékoliv situaci,ovšem dle kolegů vlastnících tuto motorizaci, je spotřeba opravdu někde v mezích kolem 15l, jak píše Harley, pokud auto osadíš většími koly s MT vzorkem,tak i vyšší. Přesto všechno
by můj typ byl 4,0 v automatu, provedení Sahara a r 02-06
Zatím převod 3,73, lift 30mm,pevnostní nárazník vpředu/hmotnost 20kg/,pneu 235/75/15 GY ATR
Silnice: okresky 50% ,většinou III a IV st a 50-70km/hod
dálnice 50% , V. st a 100-120km/hod
Spotřeba dlouhodobě ověřená do 10l N95
Terén : 1x měsíčně polní a lesní cesty cca 40km s využitím
připojení předku i redukce dle potřeby, většinou
I. a II. st s rychlostma do 30km/hod
Spotřeba přibližně do 15l , důvodem je nutnost motor
více točit než u 4,0 motoru pro dosažení výkonu
Z tohoto důvodu je v plánu změna na převod 4,11 při
stejném rozměru pneu,nepředpokládám zvýšení spotřeby.
U 4,0 motoru je určitě vyšší cestovní komfort díky přebytku výkonu
v jakékoliv situaci,ovšem dle kolegů vlastnících tuto motorizaci, je spotřeba opravdu někde v mezích kolem 15l, jak píše Harley, pokud auto osadíš většími koly s MT vzorkem,tak i vyšší. Přesto všechno
by můj typ byl 4,0 v automatu, provedení Sahara a r 02-06
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
To Kořen:tak tady sleduji tu tvou anabázi při koupě wranglera
neudělej tu samou chybu co já s Pardálem když jednoho dne na našem firemním WC objevil wranglera v nějakém offroad katalogu a protože co se mu líbí tak to musí hned nejlépe druhej den mít doma tak jsme skočili do auta a bez jediného infa o wranglerech jsme mazali do německa do Fuldy pro prvního YJ 2.5 naivně jsme si mysleli,že v rámci úspory benzínu bude stačit 2.5,protože samozřejmě 4.l moc žere.Chyba lávky! s YJ 2.5,které nám přinesly mnoho krásných zážitků při dovolených na Lefkádě a Sicílii vše po ose do Livorna na trajekt bez jediného problému.Spotřeba když se to honilo kolem 12-13l.2 roky sloužil ok bez jediného problému najeto 50tiskm vlastně jenom se zadíraly destičky na kotoučích,ale to asi u všech a také to zlobí na TJ
Takže časem jsme pokukovali po TJ 4l po prodeji a zakoupení TJ 4l si připadáš jako když přesedláš ze škody 120 do mercedesu E klase takovej rozdíl jsme pocitovali při komfortu podvozku(listová péra YJ a vinuté u TJ)
4l je super,ale na standartních kolech tzn 215-225/75-15 tak to letí super do 150km do té doby než jsem tam dal MT-31-10.5-15 z mé sahary 4L se obratem stal línej 2.5 a já smutně koukal,že mě lehce na dálnici do kopce předjela Scánie
Hned jsem je vyhodil a dal 31-10.5-15,ale A/T rozdíl velkej a auto když nefoukal protivítr jelo zase i 130
Dále ti pane Kořene doporučuji klimatizaci poté co jsem ji během letošní Sardinie nevypnul a kochal se,když se ostatní potili
Tak to jsem se rozepsal také proto,pokud se budeš chtít podívat jak má vypadat pěkná sahara TJ 4L po 1.majiteli v plné výbavě viz moje foto v bazárku tak přijed k nám na kafe a můžeme se domluvit,členům zde na foru dám výraznou slevu
protože ji prodávám a to jenom proto,že jsem koupil JK unlimited a to pouze z důvodu potřeby 4míst a plínu
JInak přeji štastnou ruku při výběru.


Takže časem jsme pokukovali po TJ 4l po prodeji a zakoupení TJ 4l si připadáš jako když přesedláš ze škody 120 do mercedesu E klase takovej rozdíl jsme pocitovali při komfortu podvozku(listová péra YJ a vinuté u TJ)
4l je super,ale na standartních kolech tzn 215-225/75-15 tak to letí super do 150km do té doby než jsem tam dal MT-31-10.5-15 z mé sahary 4L se obratem stal línej 2.5 a já smutně koukal,že mě lehce na dálnici do kopce předjela Scánie

Dále ti pane Kořene doporučuji klimatizaci poté co jsem ji během letošní Sardinie nevypnul a kochal se,když se ostatní potili

Tak to jsem se rozepsal také proto,pokud se budeš chtít podívat jak má vypadat pěkná sahara TJ 4L po 1.majiteli v plné výbavě viz moje foto v bazárku tak přijed k nám na kafe a můžeme se domluvit,členům zde na foru dám výraznou slevu
JInak přeji štastnou ruku při výběru.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
K tomu není co dodat.Tak to je.
Klimatizaci určitě! Nejsem zrovna nadšenec klimatizací a teplo u mě začíná až od třicítek ale ve Wrangleru klimu pouštím častěji,než před tím v Jeepovejch SUV co jsem měl. Pod plachtou je totíž větší pařák při nastoupení,než pod železnou střechou s tapecírungem takže klima je výborná na vychlazení a nebo když se jede někam dál s nasazenou střechou a nemůžu větrat okýnkama,třeba na dálnici.To je na sluníčku uvnitř nedýchatelno.
A ještě jedna poznámka. nejsem závodník,jezdím relativně pomalu,dá se říct dle povolenejch rychlostí a dálnicím se vhýbám,jde-li to ale nějak sem si nevšimnul,že by čtyřlitr měl měl přebytek výkonu.190Hp a 300Nm je tak-tak akorát na hraně pro tenhle typ auta .Odšˇuch to mán hezkej,což o to,i ve městě najedničku či dvojku je to mrštný ale pro jízdu mimo ,kde je třeba přidávat,zpomalovat aznova akcelerovat,třeba při předjíždění,tak je to velice líný.Na origo kolech ještě možná ale jak se dají beze změny převodů kola větší jak 30",tak je to občas až otravný,jak se tomu autu nechce.Takže už s toho důvodu jen motorizaci 4,0L.
Klimatizaci určitě! Nejsem zrovna nadšenec klimatizací a teplo u mě začíná až od třicítek ale ve Wrangleru klimu pouštím častěji,než před tím v Jeepovejch SUV co jsem měl. Pod plachtou je totíž větší pařák při nastoupení,než pod železnou střechou s tapecírungem takže klima je výborná na vychlazení a nebo když se jede někam dál s nasazenou střechou a nemůžu větrat okýnkama,třeba na dálnici.To je na sluníčku uvnitř nedýchatelno.
A ještě jedna poznámka. nejsem závodník,jezdím relativně pomalu,dá se říct dle povolenejch rychlostí a dálnicím se vhýbám,jde-li to ale nějak sem si nevšimnul,že by čtyřlitr měl měl přebytek výkonu.190Hp a 300Nm je tak-tak akorát na hraně pro tenhle typ auta .Odšˇuch to mán hezkej,což o to,i ve městě najedničku či dvojku je to mrštný ale pro jízdu mimo ,kde je třeba přidávat,zpomalovat aznova akcelerovat,třeba při předjíždění,tak je to velice líný.Na origo kolech ještě možná ale jak se dají beze změny převodů kola větší jak 30",tak je to občas až otravný,jak se tomu autu nechce.Takže už s toho důvodu jen motorizaci 4,0L.
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
...... to jsem rád, Bobe, že jsi se ozval a nebral jsem Tvůj příklad do huby si nadarmo..... :lol: .. Libor
Jo a furt jsem chudej a tak jezdím s tím skákavým a děravým ypsilonem, ale je můj a mám ho rád. A jezdím za 13 litrů prakticky městský provoz, protože při rychlé a asi tedy i neúsporné jízdě bych si překousl jazyk. :lol:
Teď jsem koupil krásnou novou celtu s druky na "vojenskou latrínu" v armyshopu a na rychlé překrytí kabiny se sundanou plachtou to je docela "šik", protože nandat na noc sám pořádně soft je u YJ docela oříšek. Tak to je asi vše a mějte se..
Jo a furt jsem chudej a tak jezdím s tím skákavým a děravým ypsilonem, ale je můj a mám ho rád. A jezdím za 13 litrů prakticky městský provoz, protože při rychlé a asi tedy i neúsporné jízdě bych si překousl jazyk. :lol:
Teď jsem koupil krásnou novou celtu s druky na "vojenskou latrínu" v armyshopu a na rychlé překrytí kabiny se sundanou plachtou to je docela "šik", protože nandat na noc sám pořádně soft je u YJ docela oříšek. Tak to je asi vše a mějte se..
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
Celá diskuze o koupi je v podstatě potvrzení správnosti motorizace 4,0 a zavrhnutí motorizace 2,5.
Můj názor:
1.určitě bych upřednostnil 4,0 ,ovšem i tento motor na větších pneu
"slábne" a spotřeba roste významně
2. 2,5 bych zcela nezavrhoval, tento motor má pointu v nižší spotřebě
a dostačujícím výkonu při velikosti pneu max do 30",sám jezdím
na 30x9,5x15 a nedostatek výkonu pociťuju hlavně na IV. a V. stupni tedy v rychlostech od 80km nahoru,a to ve zrychlování, tahu v táhlém stoupání, třebaže 130 jede rovněž bez potíží / na rovince a v bezvětří :) /Jak jsem psal již dříve, chystám změnu převodu z 3,73 na
pomalejší 4,11, tedy +10% na stejných pneu, předpokládám o něco více síly v běžných uživatelských rychlostech
3.provedení Sahara je určitě bonusem, stejně tak i automat,klima, kůže a další vymoženosti,nehledě na podstatně designově zdařilejší interiér zvláště u r 02-06
4.rozhodující jsou finance a aktuální nabídka, já kupoval Wranglera 3/09 a situace byla zcela jiná,než je nyní: Wranglerů je v nabídce více a za nižší ceny
5.To Koren: zvaž,jak podstatná je pro tebe ta spotřeba,pokud těch 15 litrů zkousneš,tak rozhodně 4,0 a pokud možno automat, provedení Sport nebo Sahara ,event ročník je už o financích, nejlépe vůz se známou historií
Můj názor:
1.určitě bych upřednostnil 4,0 ,ovšem i tento motor na větších pneu
"slábne" a spotřeba roste významně
2. 2,5 bych zcela nezavrhoval, tento motor má pointu v nižší spotřebě
a dostačujícím výkonu při velikosti pneu max do 30",sám jezdím
na 30x9,5x15 a nedostatek výkonu pociťuju hlavně na IV. a V. stupni tedy v rychlostech od 80km nahoru,a to ve zrychlování, tahu v táhlém stoupání, třebaže 130 jede rovněž bez potíží / na rovince a v bezvětří :) /Jak jsem psal již dříve, chystám změnu převodu z 3,73 na
pomalejší 4,11, tedy +10% na stejných pneu, předpokládám o něco více síly v běžných uživatelských rychlostech
3.provedení Sahara je určitě bonusem, stejně tak i automat,klima, kůže a další vymoženosti,nehledě na podstatně designově zdařilejší interiér zvláště u r 02-06
4.rozhodující jsou finance a aktuální nabídka, já kupoval Wranglera 3/09 a situace byla zcela jiná,než je nyní: Wranglerů je v nabídce více a za nižší ceny
5.To Koren: zvaž,jak podstatná je pro tebe ta spotřeba,pokud těch 15 litrů zkousneš,tak rozhodně 4,0 a pokud možno automat, provedení Sport nebo Sahara ,event ročník je už o financích, nejlépe vůz se známou historií
- meett
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 501
- Registrován: 12 led 2007, 20:13
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
kdo chce kam pomožme mu tam ....
muj nazor_:
jedině JK 4door a to bud 2,8 crd a nebo 3,8 benzin .... nejlepší auto na svetě
.... moje zkušenost s benzinem víc starostí

muj nazor_:
jedině JK 4door a to bud 2,8 crd a nebo 3,8 benzin .... nejlepší auto na svetě
.... moje zkušenost s benzinem víc starostí



Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
vsem diky za info ale musim rict ze klimoska a vubec sahara zni super ale ja mam rozpocet 200 avic nemuzu dat takze na klimosky a... muzu zapomenout.automatu jsem taky v inzeratech vubec moc nevidel.nejhorsi je ze je pro me docela dulezita i ta spotreba tak jsem na rozpacich.koukali jste na ten inzerat co jsem tam dal?co myslite za ma za velikost gum?
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Wranglera - poraďte prosím
To samý co jsem měl já - 31" x 10,5 x 15
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů