Cooper STT - jak slouží?

... pište sem dotazy, které svým zaměřením nehodí do vedlejších témat nebo jsou společné pro všechny modely

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
PETARDAK
hodně velkej kecal
Příspěvky: 145
Registrován: 30 pro 2009, 22:20
Bydliště: Nový jičín
Kontaktovat uživatele:

Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od PETARDAK »

Zdravím,dojmy z těchto pneu (jako nových) jsem zde našel,zajíma mně "fungování"částečně ojetých pneu zejména v letošní tuhé zimě v běžném provozu? Eventuelně dojem o "km" životnosti? Dík :up:
Uživatelský avatar
Radek 66
hodně velkej kecal
Příspěvky: 343
Registrován: 23 led 2010, 00:13
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: COOPER STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Radek 66 »

Mám je od loňska a letošní zima maximální spokojenost.
Jezdil jsem na BFG A/T a Dunlop SJ6 a tuto zimu tedy na Cooper STT a jen je chválím :up:
Jak rychle ubejvaj zatím neřeknu, ale zdá se že Good Year Wrangler MT/R se ztrácely na asfaltu rychleji.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Harley »

Mám je na autě třináctej měsíc. Vždycky jsem jezdil A/T od BFG ale bohužel v rozměru na JK v 17" se v evropě nprodávaj a já nutně potřeboval nový pneu,jelikož tovární GY Wrangler klouzaly v zimě jako svině.M/T jsem nikdy nechtěl,jelikož jsem měl několikatýdený zkušenost s nima na Grandu a bylo to utrpení.Každopádně,vzhledově se mi M/T vždycky líbily. Takže jediná možná guma na JK byly v mým pžadovaným rozměru pouze STT .Ve všech recenzích se lidi schodovali,že to jsou jedny s nejtišších pneu,slušně drží v zimě ale v terénu žádný zázrak.Což mi bylo jedno,já offroaďák nejsrm.No risknul jsem je a fakt sem musel uznat,že recenze se nemílyly.Na sněhu super,na silnici fakt tichý,skoro jako nějaký A/T.Projle jsem s nima v poho jednu zimu,pak léto dost často bez střechy a nikdy mě jejich zvuk nerušil a to jsem člověk,kterýmu vadí každý uprdnutí a kterej by jakejkoliv rámus nepřežil a gumy by letěly. Letošní zima je fakt tuhá a já si pneu stále nemůžu vynachválit.Jo,nedrží jako nějaký echt zimáky ale to od nich nikdo nečeká ale na sněhu jedou jak přibity a ještě jsem neměl díky nim žádnou krizovku. První dnykdy začala sněhová kalamita a uzavírali D1 já si to na nich mastil do Prostějova skoro stabilně kilíčkem a ESP a nebo ABS qani jednou nebliklo.
S autem jezdím denně,především město a silnice ,mám na nich najeto 17tis.Km a krom lehce zaoblenejch hran pneu neubejvaj.Ta trocha,co jsem byl v terénu,tak jsem nikde nepoznal,že bych díky nim nemohl,spíš naopak.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Harley »

Já je scháněl přesně před rokem a to prostě 285/70x17 BFG A/T v celý evropě nebyly ani v nabídce,Jen pro US trh. Možná je už situace jiná ale zase jsem si zvykl na něco jinýho.Vzhled STT je skvělej a funkčností mi ty moje oblíbený T/A KO od BFG plně nahradily.A cenově sou jsouna tom STT taky líp. V mým rozměru do 4,5tis.Kč je taky argument.
STT byly v podstatě jediný dostupný sedumnáctky.Už jsem i uvažoval,že přejdu na 16" ale nechtělo se mi. Nižší profil sedumnáctek se mi líbí víc,jak nějaký balóny.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Harley »

Hmm,a to jsou už nějaký 31,5" lky. Malé! :down:
Nicméně ve státech 285/70x17 existujou.
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Jirka »

Přidávám se s výbornejma zkušenostma! Neznám zatím nájezd, ale jsou relativně tichý, výborně držej na cestě a to i na sněhu, v hlubokém snehu perfektní záběr..... takže zatím jen samá pozitiva :up:
Uživatelský avatar
Radek 66
hodně velkej kecal
Příspěvky: 343
Registrován: 23 led 2010, 00:13
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Radek 66 »

No i vzhledem k tomu, že loni byl celkem problém s dodávkama
BFG M/T KM i KM2 , zatím co Cooper STT jsou běžně skladem,
dost lidí je obulo takl že bude co porovnávat.
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Tom »

mam najeto 55 t. km a jsem lehce za půlkou desénu. Začaly lehce hučet. Trakce se samo s sebou zhoršila, loni když byly nový držely na sněhu o poznání lépe. Ale ani tak si nestěžuji. Chování v terénu (bahně) je dobré. Jasně že gumy s většími mezerami mezi lamelami berou lépe, ale jako kompromis na dennodenní ježdění a poježdění v terénu můžu jen DOPORUČIT!!!
elvis

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od elvis »

Mám je asi 10 dní, ve sněhu super jezdím do města nakupovat přes pole a že je teď sněhu dost, je to paráda. Jasně že na namrzlý křižovatce když nechci zdržovat ostatní musím dát předek abych ji rychle opustil, ale jakmile se člověk rozjede tak je to super.
Bob Holoubek

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Bob Holoubek »

na měkkém sněhu super,bahno asi nejlepší,ale na zasněžené umrzlé dálnici totální sáně,které se nedají zastavit,po projetí D1 Brno a zpět s vlekem jsem je rychle sundal bylo to až životu nebezpečný když někdo přede mnou zabrzdil, poté jsem dal echt zimní good-year ultra grip 7 a to je jiná muzika auto sedí jak přibitý :todáš:
elvis

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od elvis »

No nevím, ale já si myslím, že wrangler není to správné auto na ježdění po dálnici s vlekem, je to něco jako degradace toho na co byl stvořen. Asi by jsi si měl pro tyto účely pořídit něco jiného. Tím tě nechci urazit, je to jen můj názor. Pro mne je wrangler auto pro radost, zábavu a né na práci.
Bob Holoubek

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Bob Holoubek »

ptal jsi se jak slouží STT-Cooper to byla moje odpověd na tvou otázku,každej wranglera používáme na něco jiného,no a já ho někdy používám na práci.
Dr.Ti.

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Dr.Ti. »

Také používám JKčko jako firemní vůz i pro osobní potřebu, jízda město i dálnice,stejný režim, jako s běžným jiným osobním automobilem,a také bych si proto M/T pneu nekoupil.Otázkou je, zda se pro běžný provoz hodí právě Wrangler.Samozřejmě,že je spousta jiných aut,která obstojí lépe. Ale !!!! Jenom jeden jediný důvod,proč právě Wrangler-prostě se mi líbí a zárověň nechci a ani nemohu mít další auto coby přibližovadlo. Takže jsem nucen Wranglerem,coby ikonou kultovních vozů,jezdit vše,tedy i ten běžný silniční provoz,v kterém si mimochodem JKčko vede velmi dobře .Nezaznamenal jsem jediný nedostatek,kvůli němuž bych Wranglera musel "vrátit"-jízdní vlastnosti zcela srovnatelný s kategorií SUV. Problémem je pouze obtížný přístup na zadní sedadla u 2-door a "chybějicí" kufr,ale s tím se počítá už při koupi. K těm pneu: používám zatím originál GY Wrangler 245/75/17, užší pneu s univerz vzorkem,zcela vyhovující právě pro silniční provoz a to jak na suchu,tak i mokru,ujetým sněhu...hlubší sníh a bláto nejezdím,tak nemohu posoudit. Po ojetí těchto pneu uvažuji opět o univerzálech, osvědčených BFG T/A v rozměru 255/75/17, s kterými mám osobní zkušenosti na předchozím TJ a které se osvědčily. MT pneu , konkrétně Cooper STT,která je nyní doslova módní,je výborným řešením pro většinu, nepoužívající Wranglera pro běžný silniční provoz a která si to nutné "silniční zlo" odjede opatrně jen a pouze v rámci přesunu na akce. A k tomu, co Wranglera degraduje....nemyslím,že by to byl způsob užívání,ale spíše naprostá absence péče o tohle krásné auto,které potřebuje lásku majitele a zaaslouží si ji,ať je užíváno jakkoliv.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Harley »

Dokonalý doktore! :todáš: :todáš: Dalo by se říct,že doslova stejně to mám i já.

Auto si můžu dovolit jen jedno,né kvůli financím ale kvůli tomu,že mám jen jednu prdel.Jestli je někdo v tomhle promiskuitní,tak já tedy ne.
Wranglerem jezdím doslova denně.Auto mám na zábavu,práci,nákupy,pro odvoz rodiny s kočárkem atd. atd. Na rozdíl od doktora mám čtyřdvéř a tak po všech SUV co jsem měl mám offroad,kterej všechny předčí,především vnitřní i vnější velikostí. Auto to je neobyčejně praktický,dizajnem nestárne a tudíž i drží cenu a každej rok si nemusím drbat hlav,o kolik jeho cena klesla.Nehledě na to,že je mi to jedno,jelikož v týhle kategorii vozidel jsem dosáhl vrchol.Dál už nic není.
Dálnici nemám rád ani na motorce a tak,když to jde,po ní nejezdím. S Wranglerem jezdím stejným stylem jako s motorkou a tudíž dálnice mě taky nebaví. Ale jsou chvíle,kdy se jí vyhnout nedá a tak si u McD. koupím kafe,pustím film v TV a dálnici překousnu. Pěkně kilíčkodeset-dvacet na tempomat. Na rozdíl ale od běžnejch osobáků mám na výběr kudy pojedu a nebo kde s tý dálnice sjedu.
Jezdím od začátku co mám JK (krom asi dvou prvních týdnů) na STT M/T. Auto používám s 90% jen na silnici,přesto mi ty gumy vyhovujou.Za prvý,vypadaj moc dobře,za druhý,byly jedna s mála v 17",jsou celoroční s označením M+S a krom ledu se i v zimě chovají víc než slušně. No,na ledu můžu mít sebelepší zimáky,a stejně půjdu do pangejtu.Jo a taky jsou neobyčejně tichý! S Cooperama jezdím třetí zimu a vždycky když napadne,tak jsem jeden s mála v ulici na sídlišti,kdo večer zaparkuje a ráno odjede. Poctivý zimály to sice nejsou ale na M/T víc než slušný.


No řekněte,není to hezkej pohled na tak praktický auto?!

Obrázek
Dr.Ti.

Re: Cooper STT - jak slouží?

Nový příspěvek od Dr.Ti. »

Řekl bych,že to je postavený do roviny zda koupit T/A, anebo M/T a co je v daným rozměru k máni.
Na 17" kola toho opravdu není tolik,jako na 16" disky. Dále je jasný,že pro převážně silniční provoz je vysoký profil-balóny zbytečný,kolo se hůř vyvažuje a není to ani pěkný. Dalším faktorem je požadovaná velikost kol, u nazvedaných JK jsou to většinou 33-34" pneu, v tomto rozměru a na 17" disky se bohužel BFG T/A neseženou,takže volbou jsou zřejmě MT Coopery STT 285/70/17 -krásně vypadají,to je fakt,souhlas se všema jmenovanýma vlastnostma-dle popisu H. se takřka blíží ideálnímu kompromisu vlastností BFG T/A-jen v jednom bych měl pochyby,stejně tak je tomu i na civilnějších BFG...a to je ledovka,obecně kluzký povrch ...tam bych opravdu věřil Bobovi,jestli na T/A je to hraniční,pak na MT to bude patrně nebezpečný.
Pro ty nenazvedané JK s postačujícím rozměrem 32" by se BFG již sehnat daly :245...265/70..75/17 a jízda po silnici bude určitě jistější.
JK r 2010 mají z výroby GY Wrangler 245/75/17 oproti standartnímu rozměru 255/75/17, důvodem byly stížnosti na neodpovídající spotřebu deklarovanou výrobcem, což pořešili užšíma pneumatikama.
Odpovědět

Zpět na „Obecné dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host