CJ 7 Golden Eagle

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Jeepů CJ a starších modelů

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Henry
Rada Starších
Příspěvky: 721
Registrován: 05 kvě 2008, 11:04
Bydliště: Beskydy - Rožnov p.R.
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Henry »

No tak to jsi šikulka Tome, zdá se, že to dopadlo dobře a doufám, že jsi fakt spokojený ... že jsme to nakonec dobře všeci změřili a vůbec .... :up:
Dáme řeč o víkendu :wink:

tožtak
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Tom »

tak zas kousek - minulej týden, 1.6. jsem dostal SPZ! ale počasí běs a hrůza, v práci blázinec a tak jsem se k eaglovi dostal až v pátek. Střecha dolů a hurá na projížďku! Nejprv natankovat a pak do práce vyměnit rozbitý sklo a vyladit drobnosti. Podle prvního ohledání olej neteče, tedy aspoň ne proudem. Pak další projížďka a zjištění, že olej přeci jen teče. Alespoň vim že tam je :wink: V sobotu jsem dělal doprovodný vozidlo klukům z HOGu při projížďce Prahou a odpoledne zjišťoval příčinu nového úniku oleje. Tentokráte se odporoučel simerik předního kardanu, což je nejnižší místo rozvodovky... taky to prokapávalo stále, za jízdy i v klidu... No v pondělí jsem ho koupil, jedinej kdo ho měl bylo RDR, Crown. Snad vydrží... pro jistotu jsem si nechal ze států poslat original. V úterý jsem u kluků v Motole nechal zlikvidovat bezcený kat a předělat konce výfuků. Zdá se, že další únik oleje se nekoná :wink: . Odpolko jsem demontoval přední stabilizátor a vyměnil rozvrklané houpačky na lisťákách. Dneska jsem si udělal výlet do army shopu v Holoubkově pro žďárák. Zkalibroval jsem si dle GPS rychloměr a dle patníků ukazatel vzdálenosti. Oboje ukazuje o cca 10% méně než skutečnost. Také jsem najel prvních tachometrových 200 mil, cca 350 km, a odhadl spotřebu. Necelých 19 litrů... No, bude co ladit... Asi zkusim změnu sání, karburátoru a posléze svodů. Ale to bude dost trvat... Zítra eagla čeká výměna náplní a další kontrola mechanických dílů. Taky budu muset zkouknout brzdy. Na můj vkus moc silný nejsou...
Uživatelský avatar
Michal - Semiš Breznický
vydra
Příspěvky: 463
Registrován: 19 úno 2007, 10:13
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Michal - Semiš Breznický »

Ty se umíš bavit :up: :cheche: :cheche:
Bude to ale jistě krása! :up:
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Tom »

tak dneska další kolo z techniky: měnil jsem oleje u známého co začínal US automatama. Motor ok, v převodovce 2 litry scházely, přední dif paráda a v zadnim snad bláto :rolleyes: ale jinak ok. K tý převodovce, jasně že jsem hladinu kontroloval, ale neznalý poměrů jsem kontroloval hladinu teplýho oleje a to je špatně. U těhle starejch typů se kontroluje za studena, pozná se to tak, že na měrce chybí rozsah pro teplý olej a je tam jen jeden, bez označení. A to platí pro studený olej... zas jsem chytřejší. A pak trochu šok, na heveru se projevila snad 1/2 cm vůle ložisek kol přední nápravy, naštěstí je to stará kovařina, kuželový ložiska, přitáhl jsem to, promazal a teď doufat... Ještě mě čeká výměna brzdovky a nová kontrola svíček, jak pálí.
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Tom »

Jelikož jsme Albáni, krom menších problémů, ustáli a moooc jsme si to užili, jal jsem investovat! Mnozí vědí, že mě v Alb opustily obě přední ložiska, praskl šroub hopačky listovýho pera a vysypaly se silentbloky tlumiče. Zkrátka samé prkotiny. Ložiska jsem poskládal v Alb, vezl jsem je s sebou, houpačky jsou nový, ale tentokráte pevnostní. Silentbloky vyměněný.
Nastal čas otevřít plíce AMC 304, značně uškrcené Californskými emisními limity. Objednal jsem si karburátor od Edelbrocku - průtok 650 ccm, hliníkové sání a svody. Celé to zakrývá otevřený filtr od Moparu...
Nejprv jsem na to vše asi 2 měsíce zíral a hledal čas na přestavbu. Během přestavby jsem musel doobjednávat další montážní díly, které mi buď scházely, nebo jsem neměl to srdce narvat zpět hnusné, zubem času unavené díly. Přestavba se tak natáhla na celý dlouhý měsíc... Avšak změna za to stojí! Motor konečně vrní jak se na jeho obsah sluší, zátah medvědího kroutícího momentu je proti sériovému provedení ohromující! Spotřeba se jeví jako stejná. Po prvních kilometrech, zřejmě vlivem vyšších otáček či co, odešel do věčných lovišť zadní simerink na klice a tak, chtě nechtě zas pauza. Vyměnil jsem pro jistotu i přední simerink a nyní si užívám "pálení" gum při rozjezdech.
Přílohy
po.jpg
rozebráno.jpg
před.jpg
svody.jpg
sání a karburátor.jpg
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Tom »

V době přestavby, při čekání na dodávku chybějících dílů, jsem se konečně vrhnul na kontrolu málo účinných brzd. Jak jsem očekával. Kapalina snad původní, asi 30 let stará. Ani žlutá ani červená, ale hnědo černá, takřka neprůhledná. Provedl jsem tedy průplach a systém naplnil žlutou kapalinou. Zatim nic neteče, tak snad jednotlivá těsnění tuto drastickou změnu přežijí... Eagl od této doby brzdí normálně.
Nyní mě čeká, vzhledem k bohatosti nasáté směsy, úprava zapalování. Zatim mam originální zapalování od Motorcraftu, které hodlam nahradit zapalováním firmy DUI. Produkuje silnější a delší jiskru a umožňuje tak použít odtrh jiskřiště svíčky 0,55 mm, místo originaních 0,35 mm. Dojde tak k snažšímu zapálení nasáté směsy a k jejímu lepšímu prohoření! Tak se mam zas na co těšit!
http://www.performancedistributors.com/amcdui.htm
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Harley »

Původní odtrh na svíčce měl bejt 0,35mm ???? To je ale hodně málo! Tolik se dělával na kladívkách ale spíš 0,55.
Já mám zažito,že 0,55 na kladívkách. 0,7 na svíčkách s kontaktním zapalkem a od 0,95 do 1,5mm na svíčkách ,podle typu elektronickýho zapalování.
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Tom »

ano! správně Harley! chybička se vloudila, nejedná se o mm ale o " (palce) :bit:
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Tom »

tuning motoru hotov! dorazily platinové svíčky, odtrh nastaven na 1,3 mm, předstih upraven na 12°. Sil má teď AMC304 na rozdávání, tedy alespoň pro CJ7.
Nyní musim řešit CB. Původní, které bylo v autě při dovozu, ne a ne doladit aby mu bylo rozumět... Čeká mě tedy výměna a při té příležitosti bych rám výstup CB na normální reproduktory od rádia...
Uživatelský avatar
Standa
hodně velkej kecal
Příspěvky: 837
Registrován: 15 pro 2006, 16:24
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Standa »

Jo Tome :todáš:
Docela ti závidím, já sháním a sháním, a to co si představuji ne a ne sehnat. Nových aut je jak sraček, ale s těmi staými je to bída. :down:
No snad se na mě usměje štěstí. :wink:
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Tom »

vyděržaj pianěr :kaficko:
Uživatelský avatar
Laco
Lacinko
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2008, 11:25
Bydliště: Macov, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Laco »

Tome, snad si to uz nezabudol. Spravne je : выдержай пионер :wink:
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Tom »

nevídáno! neslýcháno!
tak to bych do kupy už nedal... natož klávesnice :blb:
určuji tě, hned po Jožánkovi, tiskovým mluvčím našch expedic :todáš:
Uživatelský avatar
Laco
Lacinko
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2008, 11:25
Bydliště: Macov, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Laco »

Dakujem. Mojou hlavnou prednostou je asertivna komunikacia na madarskej hranici :cheche:
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CJ 7 Golden Eagle

Nový příspěvek od Tom »

jojo! skutečnost musela býti záživnější jak vyprávění :cheche: :cheche: :cheche:
Odpovědět

Zpět na „Jeep CJ a starší“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host