Převodovka a diferenciál

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů YJ

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
andrew

Převodovka a diferenciál

Nový příspěvek od andrew »

Čau kluci, jsem čerstvej Jeepák, mám Wranglera YJ 2,5 manual, r.v.1990. Koupil sem ho v Německu a jízda sním domu byla pro mě docela utrpení, chci se zeptet na pár věcí a na nějaký řešení, takže budu rád za každou radu. (1). když řadím směrem nahoru tak musím pomalu a čekat až tam spadne další kvalt, aby to nešlo přez zuby a když podřazuju tak musim s meziplynem. Je to normální?? nebo jsou v héji synchrony, a nevíte na kolik by to tak vyšlo?? (2). kžyž jsem s tim jel po dálnici strašně tam něco hučelo, nevim jestli převodovka nebo diferák?, ale byl to strašnej hluk že člověk ani neslyšel rádio když ho měl fakt nahlas, hučelo to jak v nějaký starý Karose, hučelo to v taku i při konstantní jízdě, nehučelo to když se ubral plyn a nebo když tacháč ukazoval 90km/h tak se to taky zklidnilo, zato to udržet ve svym pruhu nebyla vůbec prdel. Tak nevíte co by to mohlo bejt, a jak to řešit? :nápad: Tak díky za informace.
Uživatelský avatar
Jirka
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1000
Registrován: 15 pro 2006, 17:42
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodovka a diferenciál

Nový příspěvek od Jirka »

No, Andrew, nic ve zlým - každý nový přírůstek vítán, ale dovol mi otázku - když sis pro to auto jel - měl jsi vůbec tušení, co si kupuješ za auto? Nespletl ses ve značce, či typu? Máš alespoň nejzákladnější povědomí, co je tam vlastně za techniku?

Vím že jsou to velmi dotěrné otázky, ale věř mi že jednak vůbec nejsou míněny zle a jednak jsou velmi pravdivé, protože pokud na ně odpovíš že NE, tak ti nezbývá, než se s někým dát dohromady a něco o tom autě pozjišťovat - alespoň základy, protože jinak z toho budeš naprosto nešťastnej.... A psát to zde na foru by bylo skoro na román. Takže zkus ušetřit čas a najdi si třeba na webu někoho kdo má alespoň podle fotek auto podobný a zkus se s ním spojit, vezmi lahev whisky, dojeď za ním a popros, ať ti věnuje hodinu povídání a uvidíš, že to bude ten největší přínos. Jinak si taky na tom autíčku můžeš velmi rychle něco dokur... sám. :todáš:

Prostě - Jeep není Oktávka........ :wink:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodovka a diferenciál

Nový příspěvek od Harley »

Jinak dle popisu co to dělá,tak to dělat nemá. Musí to řadit normálně,jako jinej manuál a krom aerodynamickýho hluku tam nic hučet nemá.90-100 Km/h je tak mezní cestovní rychlost.Jestli se auto divně chová nad tyhle rychlosti,tak tak nejezdi.
andrew

Re: Převodovka a diferenciál

Nový příspěvek od andrew »

Tak něco sem si otom přečet a zjistil, věděl jsem že jízda s tím není jak s normálním autem, ale právě mě zaskočily tyhle věci který se my nezdály, tak sem se chtěl spíš zeptat jestly se stím někdo nesetkal a jak to řešil. dík
andrew

Re: Převodovka a diferenciál

Nový příspěvek od andrew »

Tak sme otevřeli diferák a vytek takovej hnědej hodně hustej olej, asi tam někdy zateklo a bylo to jak bláto. satelitní kola maji docela dost vejkej vakl a jsou i někde oštípaný, a když se veme za kardan, tak má tak o čtvrt otáčky vůli, to už je asi hodně co? No budeme muset navštívit někoho kdo ddělá Jeepy a dát mu to ad se stará.
Návštěvník

Re: Převodovka a diferenciál

Nový příspěvek od Návštěvník »

Zdar chlapi,potřeboval bych poradit rozdíl mezi převodovkou ax4 a ax5.Mám špatnou a při přehazování druhé jsem zjistil,že hlavní hřídel je o dost delší než na původní.Jinak vypadají stejně.Nevím jestli by pomohlo převodovkun rozdělat a přehodit jenom ten hlavní hřídel.Nemáte někdo s opravou zkušenosti?Odkud to rozdělat aby se nevysipalo všechno ven?Díky
Odpovědět

Zpět na „Wrangler YJ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti