Podvozok, Lift Kit ...

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů YJ

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od Ondřej »

V RDR Crown jsem koupil sadu prodloužených pancéřových hadiček i se zadní kostkou
http://rdr.crownauto.us/assets/image-ma ... y-4113.jpg
Ale určitě vyměň i přední válečky, aby se ti neblokovaly brzdy (to je totiž docela nemoc Jeepů) na obrázku je to číslo 4
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od Harley »

Jo,v pondělí jsem tam tu sadu hadiček kupoval na XJ. :todáš:

K těm kardanům. nejde ani tak o dýlku ale úhly jeho křížů. Pokud jsou jen dva,tak musí vztup do nápravy s výstupem s převodovky být spolu rovnoběžně. Když tohle není ,tak bude kardan vibrovat. U Wranglerů je kardan krátkej ,resp,náprava je blízko převodovky , a tak je kardan moc zalomenej. Proto se u liftů nad 2" už musí řešit kardan s jedním dvojitým křížem,kterej zajistí konstantní otáčení a né pulsování a tomu už pak nesouosost výztupu a vztupu už tolik nevadí.Současně s předěláním na dvojitej kříž se výztup předělává na fixní,neposuvnej ,kitem SYE a kardan je potom teleskopickej ,stejně jako na předku.

Když tohle neuděláš,bude Ti auto vibrovat,odcházet kříže a nebo se vylamovat celej kardan
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od Ondřej »

Já stím jezdil docela dlouho a šlo to i SYE kitu.Fakt je že na dálnici tomu ty vůle trochu chyběly,ale nic se neurvalo ani nepo... a ten kluk co to koupil s tím jezdí normálně dál. Kamarád to měl na Wráně stejný a jezdil s tím bez problémů 10 let.
Je to lacinější, ale není to super vychytávka jako SYE kit.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od Harley »

Co myslíš,že není taková vychytávka?
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od Ondřej »

Jezdit bez SYE kitu
rambo570
malej kecal
Příspěvky: 5
Registrován: 22 kvě 2011, 23:28
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od rambo570 »

Moje upravená žlutá kočíčka :cigarko:
Přílohy
Moje upravené kotátko
Moje upravené kotátko
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od Ondřej »

hmm, mazlík :todáš:
andrew

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od andrew »

Ahoj, měl bych ještě dotaz na to zvedání, houpačky dám 15cm středy děr a musim trochu naklonit zadní diferák, ale jak?? povilit na listovejch perech a pomoci heveru trochu naklonit, nebo jak jinak. A ještě jeden dotaz, jak velký podložky mám dát pod rám a kastli (asi musim i pod převodovku co?) abych nemusel nějak eftrémě zasahovat do podvozku, aby to snesli hadičky i tlumiče atak. díky moc
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od Ondřej »

Tlumiče to dají,ale hadičky musíš vyměnit. Tu zadní nápravu jak si říkal povoli na pérách a heverem cca o 5-7 mm přizvednout dif u kardanu nahoru.
andrew

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od andrew »

Ahoj prosimtě rozepiš mi to (jak pro blbce) co musim všechno udělat, 1.- jak pro houpačky 15 cm, 2.- tak pro podložky mezi rám a kastli (dal bych tam tak 2cm) ad na něco nezapomenu a abych zbytečně něco nepokurvil. Vim že dát delší hadičky, nahnout diferák, dát pryč přední stabylizátor, podložit převodovku, snad jsem na nic nezapoměl, ale přesně nevim u čeho co udělat. budu ho zvedat postupně začnu těma houpačkama. díky moc
nix5
malej kecal
Příspěvky: 1
Registrován: 12 úno 2012, 13:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od nix5 »

Zdravím všechny Jeepaky, mám dotaz ohledně body liftu na wranglera, chtěl bych wranglera trochu přizvednout asi 1" abych na něj obul 31" pneu a nevím co použít na to nastavení jestli nějaký silon nebo třeba stačí puky na hokej, vím že existují různé tyhle sady ale nechci platit 5000 za sadu když se to dá vyřešit levněji né? pak ještě jestli stačí ten 1" nebo to mám zvednout rovnou o 2", mám už nahamrované listy tak o 6 cm ale když nasadím ty 31" tak by to ještě trochu sneslo vynést aby to nevypadalo jak bábovka a možná jsem mohl přidat i jeden list navíc aby to zas tak rychle nesedlo co? ale to se dá když tak vyřešit potom, díky za každej názor a odpověd
Uživatelský avatar
Ondřej
Soptík
Příspěvky: 779
Registrován: 12 led 2009, 16:38
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od Ondřej »

1, delší brzdové hadičky
2, vyměnit org. houpačky za 15 - 16 cm houpačky
3, povolit zadní pera kolem nápravy a nápravu pootočit kardanem o 5-7 mm nahoru
4, pokud budeš dávat bodylift tak:
1, povolit všechny šrouby na silentblokách
2, sehnat všechny šrouby delší o velikost nového silentbloku
3, povolit chladič a hadici od hrdla nádrže
4, přizvednout a namontovat silentbloky
5, namontovat chladič tak, aby byl o nazvedání níž (proti vrtuli,jinak to blbě chladí)
6, dát delší hadici k hrdlu nádrže
7, dodělat to na co jsem si nevzpoměl :nototo: :todáš:
ravolf
hodně velkej kecal
Příspěvky: 346
Registrován: 16 led 2007, 10:34
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozok, Lift Kit ...

Nový příspěvek od ravolf »

Pokud chceš pootočit diferák, potřebuješ ještě klínový podložky mezi pero a dosedací plochu nápravy. Vyhamrování per na moc dlouho nepomůže. Materiál per je "unavený" a bez dalšího složitého tepelného zpracování Ti pera zase brzy sednou. Když přidáš další listy, uděláš z toho ještě větší skákavou kozu a auto špatně kříží. Kromě předního stabilizátoru je ještě možný vyhodit panhardky. Když máš dobrý silentbloky v perech a houpačkách, auto trochu změkne, líp kříží, ale jinak se jízdní vlastnosti nezmění. Jestli si chceš auto trochu "vymazlit", doporučuju SYE Kit a kardan s dvojitým křížem. Záleží ale na tom, kolik do toho chceš vrazit.
Odpovědět

Zpět na „Wrangler YJ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host