Koupě Wranglera a technická kontrola

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů TJ

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Tadmen

Koupě Wranglera a technická kontrola

Nový příspěvek od Tadmen »

Zdravím, mám dotaz ohledně koupě vozu Jeep Wrangler TJ 4.0 Sahara r.v. 1997. Vůz se jeví celkem v solidním stavu, téměř žádná koroze (což si myslím, že je velké plus) a cca 150 000 najeto. Teď ale k mému dotazu. Na voze jsou kola 5xkola 32x11.5 x15 BF Goodritch A/T, které mají větší rozměr, než je psáno v TP, dále je Wrangler o 5 cm vyzvedán sadou podložek a vyššími tlumiči - jak tedy projít technickou kontrolou, která končí za rok ? Majitel slibuje, že to zařídí. Jaké jsou vaše zkušenosti a typy ?

Popřípadě jestli napíšete nějaké další typy, na co při koupi dávat pozor, abych nenaletěl a neměl jen trable.
Uživatelský avatar
Remi
hodně velkej kecal
Příspěvky: 174
Registrován: 13 říj 2010, 21:21
Bydliště: Praha/China
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Wranglera a technická kontrola

Nový příspěvek od Remi »

Mám 31 * 10,5 na auto.
Na papíře: 215/75
Nikdy se podíval na technické kontroly ... Neboj se o tom :wink:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1435
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Wranglera a technická kontrola

Nový příspěvek od Harley »

No zase tak snadný to není. Máš nelegální úpravy,s tím musíš počítat jako všichni ostatní co to maj podobně.Legálně to zapsat nejde a tak buď na STK dáš kola co tam patří a liftu si nevšimnou,nebo máš kliku a padneš na technika,pro kterýho jsou důležitější věci.A nebo naopak,na prudiče,kterej Tě sekne za každej rozdílnej údaj.
Nejlepší je mít odzkoušenou STK,kde jsou v pohodě a nebo známýho,kdo to umí.
Bob Holoubek

Re: Koupě Wranglera a technická kontrola

Nový příspěvek od Bob Holoubek »

Přesně jak píše Haryk,nejezdi tam jako okurka můžeš taky rychle vycouvat dostaneš tk na měsíc jseš v systému a nikdo ti už nepomůže dokud to neodstraníš.

Vím o čem mluvím takhle vycouval rychle z tk -Robin,Meták pak si půjčoval origo kola co tam patří atd.Technik když viděl Metákovo JK tak jenom zalomil rukama :wink:

Doporučuju jet na tk kde někoho máš a poladit to sním,nebo si na tk půjčit origo kola taky řešení.
Tadmen

Re: Koupě Wranglera a technická kontrola

Nový příspěvek od Tadmen »

Děkuji Vám všem za rady.

O koupi pořád uvažuji, asi se kouknu i někam jinam. Přece jen nikoho na STK nemám a nevím, jak bych např sháněl kola a nedej bože ještě origo tlumiče atp.

Jak jsem projížděl inzeráty, tak jsem narazil za 2.5 L Wranglera za slušnou cenu a snad i v dobrém stavu ? Prý jsou 4L motory skoro nesmrtelné, je tedy i pro nováčka lepší si rovnou kopit 4L ? (chci spolehlivost)

Na co dále koukat při výběru ?
Uživatelský avatar
Laco
Lacinko
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2008, 11:25
Bydliště: Macov, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Wranglera a technická kontrola

Nový příspěvek od Laco »

Tadmen píše: Prý jsou 4L motory skoro nesmrtelné, je tedy i pro nováčka lepší si rovnou kopit 4L ? (chci spolehlivost
Jednoznacne. Osobne som zazil niekolko velkych sklamani po kupe Wranglera "na zaciatok" s motorom 2,5. Nasledovala vacsinou rychla vymena auta, v jednom pripade som zazil, ako sa do krasne urobeneho YJ daval vacsi motor.
Uživatelský avatar
Remi
hodně velkej kecal
Příspěvky: 174
Registrován: 13 říj 2010, 21:21
Bydliště: Praha/China
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Wranglera a technická kontrola

Nový příspěvek od Remi »

Měl jsem 2,5 L. ... :blbost:
Mám 4.0L ... :todáš:
Používám stejné množství benzin ... :pivko:
Mám větší radost ... :hopsa:
Nepotrebuju tlačit motor v otáčkách za minutu... :cigarko:
Miluji zvuk ... :wink:
Miluju vše od 4.0 ... :blééé:

Je jasné, že pokud más na výběr ... Jděs rovně do 4.0L ... :tožvitaj:
Bob Holoubek

Re: Koupě Wranglera a technická kontrola

Nový příspěvek od Bob Holoubek »

Ahoj neudělej chybu jako já, jako nováček 2.5 bralo to stejně 13l jako 4l sahara,ale ten rozdíl ve svezení :todáš:

Za mě 4l sahara a budeš moc spokojenej :wink:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1435
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Wranglera a technická kontrola

Nový příspěvek od Harley »

Dvaapůlka je co do spolehlivosti na tom stejně ,jako ten čtyřlitr ale jinak vše přesně,jak napsali chlapci výše. Stejná spotřeba,ale kultůra a zábava co do svezení je se čtyřlitrem jinde.
Harley1970

Re: Koupě Wranglera a technická kontrola

Nový příspěvek od Harley1970 »

Koupil jsem v zahraničí 4l r.v.2002 a chystám se na registraci. Tož doufám , že nebude problém.
Odpovědět

Zpět na „Wrangler TJ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host