FIPK - přímé sání

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů TJ

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Radek 66
hodně velkej kecal
Příspěvky: 343
Registrován: 23 led 2010, 00:13
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: FIPK - přímé sání

Nový příspěvek od Radek 66 »

Nijak :lol:
Není to nikterak nutné měnit.
Motoru se volnějším sáním jen "pomůže", stejně tak jako kdyby dostal
třeba jiné svody nebo volnější kat.
Pořád si myslím, že je to jednoduchá a nenásilná úprava, oproti třeba čipování řídící jednotky a pod.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FIPK - přímé sání

Nový příspěvek od Harley »

Na tyhle drobnější změny není třeba žádná úprava ŘJ.
Uživatelský avatar
Radek 66
hodně velkej kecal
Příspěvky: 343
Registrován: 23 led 2010, 00:13
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: FIPK - přímé sání

Nový příspěvek od Radek 66 »

Přesně tak.
Jedná se opravdu o vcelku jednoduchou i levnou úpravu
bez nutností dalších změn nebo investic.
Na druhou stranu, samozřejmě by to mohlo pokračovat stylem když se motor lépe nadechne, ať si lépe vydechne, tedy svody, volnější kat a pod, ale to už je na jiný povídání i finance. :exclaim:
V každém případě to má znatelně velkej vliv na funkci :bit:
Samozřejmě ale ne na funkci rostlináře :cheche: :cheche:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FIPK - přímé sání

Nový příspěvek od Harley »

Tak sem ho nandal taky:

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Radek 66
hodně velkej kecal
Příspěvky: 343
Registrován: 23 led 2010, 00:13
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: FIPK - přímé sání

Nový příspěvek od Radek 66 »

Ano, Tomáš má taky stejnou sadu ode mě.
Je to univerzální kit, leštěný hliník 77 mm a k tomu lze objednat kolena v různém úhlu, díl s přisáváním a pod.
Navíc kužel je samozřejmě libovolný, jsou pratelné ale i levnější na 1 použití.
Existují i návleky na kužel, v případě tvrdšího terénu.
elvis
hodně velkej kecal
Příspěvky: 166
Registrován: 06 led 2012, 18:48
Kontaktovat uživatele:

Re: FIPK - přímé sání

Nový příspěvek od elvis »

Harley píše:Tak sem ho nandal taky:

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Jakou máš zkušenost po 4 letém provozu, mě by se líbil taky.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FIPK - přímé sání

Nový příspěvek od Harley »

Ani pozitivní ani negativní. Co do samotný funkčnosti. Nezpozoroval jsem nic,co by to přidalo nebo ubralo. Ale vzhledově je to hezký a je to prací.Taky je pak v motoráku víc místa.
Nicméně, jsem to sundal,protože je znatelně slyšet pískání v sání při určitejch otáčkách v tahu.
tady o tom trošku:
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=2433
elvis
hodně velkej kecal
Příspěvky: 166
Registrován: 06 led 2012, 18:48
Kontaktovat uživatele:

Re: FIPK - přímé sání

Nový příspěvek od elvis »

Harley píše:Ani pozitivní ani negativní. Co do samotný funkčnosti. Nezpozoroval jsem nic,co by to přidalo nebo ubralo. Ale vzhledově je to hezký a je to prací.Taky je pak v motoráku víc místa.
Nicméně, jsem to sundal,protože je znatelně slyšet pískání v sání při určitejch otáčkách v tahu.
tady o tom trošku:
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=2433
No to jsem si početl o tom EGR a co se týká toho pískání, tak já za posledních cca 1000 km slyším někdy taky takové pískání, které bych přirovnal k slabé meluzíně. Když to začne, tak si pustím radio, protože mě tyto zvuky taky lezou na nervy viz. moje vlákno zvuk motoru. Teď se na to pískání zaměřím v jakém režimu se objeví.
A ještě bych potřeboval přeložit co je to manifold a E85. (Počuvajte Kefalín čo vi si představujete hen pod tim slovom manifold)
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FIPK - přímé sání

Nový příspěvek od Harley »

Manifold - sací potrubí (od klapky k válcům)

E85 - Ethanol

Já právě,když zaslechnu nějakej pazvuk,tak rádio vypínám a musím to hned řešit.
Odpovědět

Zpět na „Wrangler TJ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti