Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
kalfar
malej kecal
Příspěvky: 6
Registrován: 04 úno 2017, 13:46
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od kalfar »

Zdravím ve spolek. Tak jsem se začal porozhlížet po nákupu auta svých snů a jsem trochu zděšen. Rád bych krátkého Wranglera s Pentastarem, ale při pohledu na bazary jsem propadl zoufalství. Na bazarech nemůžu sehnat ani jednoho takového krasavce. Díval jsem se i na německé a rakouské bazary a situace je stejná.
Uniká mi něco? Je zde nějaký problém, o kterém jsem se nedozvěděl? Nebo to jsou tak dobrý auta, že je nikdo neprodává, že se jich nikdo nezbavuje? Jinak to vypadá, že budu muset jít do nového :nototo:

P.S.: Ví někdo proč přestal Jeep dodávat manuály do Evropy?
kalfar
malej kecal
Příspěvky: 6
Registrován: 04 úno 2017, 13:46
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od kalfar »

Díky, tam už jsem taky koukal. To jsou všechno skladovky za plnou cenu, to už bude lepší koupit si ho v ČR. Mě spíš vůbec zajímalo, proč tu nikde nevidím žádný na bazaru, proč je nikdo neprodává, jestli mi neutekla nějaká důležitá informace.
TomaNovy
malej kecal
Příspěvky: 39
Registrován: 10 dub 2011, 21:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od TomaNovy »

To nejsou skladovky. Ten prvni ma najeto 64.000km ... Mozna ho nyni maji skladem :bit:
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od Tom »

o Pentastary je nouze páč většina chce CRD = jezdí zadarmo :wink: Pentastar je pro běžného uživatele obludný objem, který ho zákonitě musí sežrat. Z toho plyne minimální poptávka po benzínech a tak si to prodejci nechtěj brát na sklad. Tady v ČR to platí dvojnásob! A ty chceš krátkýho?.. To je opět z hlediska běžného uživatele auto na draka = všici prahnou po dlouhejch = je jich málo. To na vysvětlenou proč nejsou vidět mezi ojetinami. Jo a manuál? Tak ten pouze na objednání a to i se slavným CRD. Nevim proč, ale EU to tak na rozdíl od US má. Zkrátka chceš srdcový auto, ale běžně se prodávaj tuctovky co chce trh. A kdo si srdcovku koupí, hned tak neprodává.
Odkud jsi? Mam Prahe k vidění - na prodej krátkou černou Saharu 2016, najeto asi 5000km. Má už nějaké doplňky navíc (LED světla, androidí rádio s navigací atd), není zvedlá a je na OE kolech. Pokud máš zájem zavolej 602336921. Bral jsem ji protiúčtem a zatim nebyl čas ji inzerovat.
kalfar
malej kecal
Příspěvky: 6
Registrován: 04 úno 2017, 13:46
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od kalfar »

Díky Tome za odpověď. Myslel jsem si to, ale chtěl jsem se ujistit, že můj názor sdílí i další. Přečetl jsem si něco o nástupci JL a vůbec se mi nelíbí, kam jeho vývoj směřuje. Přeplňovaný čtyřválec, snižování hmotnosti, lepší odpor vzduchu, ochrana chodců :nototo: Proto bych rád současnou generaci.

Díky za nabídku, ale jdu po Rubiconu. Já vím jsem vybíravý :redface: Asi půjdu navštívit prodejce, jen ještě nevím jestli Hradec nebo Prahu.
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od Tom »

snižování hmotnosti je prima. JK sedí na rámu z pick up a je hóódně těžký. JL má mít něco jako samonosnou karosérii přišroubovanou na rámu a ve výsledku se tak má uspořit na váze, ale stále se neví zda bude či nebude mít hliníkový díly. Obě tuhý jsou taky zachovány. Ano přeplňovaný čtyřválec zní uboze (downsizing :down: ), ale Pentastarovic 3.6 má být zachována. Co ale nepřekousnu je absence klasického Soft Topu. Má být nahrazen odnimatelnými panely. Obávám se že to bude hnus.
Rubi je dobrá volba, prodejce (ne servis) ti mohu doporučit p.Mikulíka na Kolbence v Prahe, dělá pro Dojáčka. Zrovna tam má jednoho krasavce na čumendu, ale dlouhýho...
kalfar
malej kecal
Příspěvky: 6
Registrován: 04 úno 2017, 13:46
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od kalfar »

To se uvidí, jestli odlehčené auto toho tolik vydrží, rám jen tak nezklame. Pentastar bude zachován, ale pustí ho vůbec do Evropy? Navíc to turbo bude dělat problémy s dávkováním výkonu v terénu. O tom Soft-topu jsem to slyšel, ale nechtěl uvěřit. :bit:

Díky, zrovna o něm přemýšlím. Jak jsi to myslel s tím servisem? Jako že mizerný a nebo jsi ho nezkusil? Hradec nedělá v sobotu, to je pro mě velká nevýhoda. Ale zas distribuuje AEW :blb:
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od Tom »

bohužel většina autorizáků má mizernej servis. Lidi co Jeepu rozuměj nedokáže autorizák zaplatit :down:
V HK myslíš Auto Kratochvíl? AEV dealer pro ČR jsem já.
Jak to chceč upravovat? U novýho auta můžeš úpravama přijít o záruku. A je jedno kdo to montoval. V zásadě je nepřípustné (z hlediska záruky) dávat větší pneu a liftovat. Takže nezbývá než se na záruku vybodnout, nebo mít 2 sady kol a liftovat jen podložkama (nezvednou to tak moc a daj se jednoduše demontovat).
kalfar
malej kecal
Příspěvky: 6
Registrován: 04 úno 2017, 13:46
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od kalfar »

Aha, ale s novým stejně budu muset do autorizovanýho a jestli je to prašť jak uhoď, tak to Praha vyhrála. Možná se tam zítra pojedu porozhlédnout.

Jo, toho jsem myslel. Mě se na nich líbí hlavně rozumně vypadající nárazníky, které nebudou budit pozornost. Pro začátek počítám jen s pneu 265/75/17 Duratrack. Druhý krok bude ochrana podvozku, Rubi tam něco má, ale určitě to půjde rozumně doplnit. Pak záleží, jak půjde tahat auto bez pevnosťáku. Nepotřebuju to používat často, spíš jako záchranu, když se něco podělá. Navíc jezdit budu asi sám.

Do budoucna max 2,5in lift a 33in pneu, víc nepotřebuju. Ale s tím počkám teda po záruce.

Samozřejmě může mi rupnout v kouli a budu chtít stále výš a větší a :dr: Ale to se snad udržím.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od Harley »

ten rozměr pneu ( 265/75R17) existuje? Resp. ,dá se u nás koupit?
Za fabrický plasťáky se určitě tahat nedá ale pokud bys dal přední s US verze,tak tam jsou dva dost festový tažný háky přímo montovaný na rám. Do zadu zase buď tažný a nebo místo něj tažný hák.
kalfar
malej kecal
Příspěvky: 6
Registrován: 04 úno 2017, 13:46
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od kalfar »

Promiň, mělo tam být 265/70/R17. Resp. si asi počkám co bude povoleno ve velkém techničáku a pokusím se toho udržet. Větší se bez liftu stejně nevejdou.

A co řeknou na US nárazník na technické? Jak se taková věc dá vůbec sehnat? Nevyjde jednodušeji už ten od AEV?
To tam nejsou klasický tažný oka jako na každým osobáku? Nebo ty jsou nedostačující?
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od Harley »

Největší povolenej pro EU verzi je 245/75x17 (US má 255)

US nárazník nikdo řešit nebude,protože je na autě normální,je plastovej.Ocelová traverza je uvnitř.. Originál plast stojí kolem deseti,druhovýroba asi 3,5tis. K tomu nějaký nezbytný věci tak asi za 5tis. Takže v dražší variantě Tě příjde asi do patnácti. Krom toho,že získáš bytelný dva háky,tak se i zbavíš tý EU obludy. :fuj:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od Harley »

Tohle je třeba na předělání na US nárazník. Kompletní sada:
https://rdr.crownauto.us/cs_CZ/m/2007/j ... te/1FN67K/

Ta traverza se dá použít s EU po menší úpravě.

a na fotkách vidíš,jak to vypadá v reálu. Porovnej ten rozdíl jak na vzhled tak na funkčnost s EU verzí.
Přílohy
IMG_20170217_101824.jpg
IMG_20170217_101817.jpg
Uživatelský avatar
Tom
hodně velkej kecal
Příspěvky: 842
Registrován: 27 led 2007, 12:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde jsou krátké JKčka s benzinem?

Nový příspěvek od Tom »

jednoduchost pořízení vyjde na stejno, US originál je levnější. Tahat se dá i s EU nárazníkem. Oproti US verzi nemá tažné háky na horní straně, ale tažné oko vpravo pod nárazníkem. Vzadu je taktéž tažné oko vlevo pod nárazníkem.
AEV nárazníky prošly Dekrou, nyní čekám na schválení z ministerstva dopravy...
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host