Jak "vyladit" nového Wraníka ?

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Vladimír Plíva
velkej kecal
Příspěvky: 97
Registrován: 28 pro 2013, 23:27
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Nový příspěvek od Vladimír Plíva »

tak jsem to našel: http://www.cebia.cz/
tady vám dají OTP do kupy :-)
bobeš

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Nový příspěvek od bobeš »

Koukám, že to máme každý jinak?! :nečtešnevíš:
Pak se v tom prase vyznej jak to má skutečně být... :čuně:
Jinak tažák jsme tady již řešili ve fóru na JK - tažné zařízení myslím :nápad:
Já mám 2,2 t na JKU diesel automat r.v. 2011?
Vojta
velkej kecal
Příspěvky: 96
Registrován: 26 srp 2013, 09:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Nový příspěvek od Vojta »

Já mám CRD 2008 a taky tažný zapsaný na 3 500 kg, celkově 2550 + 3500 to je celkem 6050kg. A papíry mám jen do 4 250 kg, řidičák B96. Tak to musí vždycky řídit nějaká slečna s praxí 10km na Fabiia řidičákem B+E, když vezu třeba bagr :-)
SKAJA
malej kecal
Příspěvky: 22
Registrován: 04 úno 2013, 14:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Nový příspěvek od SKAJA »

Hmotnosti na tažným u JKU se tu již někde řešily v extra tématu. Obecně je to tak, že JKU do faceliftu, resp. s původním motorem 3.8 V6 mělo na TZ 3500/750 kg. Po faceliftu, resp. poté, co dostalo 3.6 V6 došlo paradoxně ke snížení hmotností na TZ na 2000/750 kg. Zřejmě to souvisí s nějakou ptákovinou ze strany EU.

Beru základní hodnoty, ono se to ještě dělilo zvlášť pro benzín/CRD a automat/manuál, viz bobeš (to jsou zřejmě původní evropský hodnoty před snížením, který platily v době 3.8 V6):
bobeš píše: - benzín man. řazení = 3,5 t
- benzín automat = 3,2 t
- nafta man. řazení = 2,7 t
- nafta automat = 2,2 t (to mám já)
Po faceliftu, resp. výměně motorů to tuším bylo:

- benzín 2000/750 kg
- nafta 2200/750 kg

No a teď to vypadá (podle toho německýho prospektu, co sem dával TomaNovy), že došlo k dalšímu snížení v kombinaci se stálým převodem 3.21, kdy je to pouze 1000/450 kg. Což je docela výsměch. Už to první snížení ze 3,5t na 2t dost lidí nasralo, obzvlášť s ohledem na fakt, že oficiální zastoupení v ČR ani prodejci to nikde neuváděli a na webu Jeepu visela ještě dlouho po faceliftu stará tabulka, kde bylo uvedeno 3,5t a teprve po zakoupení auta se majitel dozvěděl, že má jen 2 nebo 2,2t.

Teď se zřejmě historie opakuje u převodu 3.21 a hmotnosti na TZ 1t. Což je teda docela demence. I oktávka 4x4 má dneska 2t, předohrab nějakých 1,5t.

-----------------------------

Pak je otázkou, jak to měly americký verze. Ale vzhledem k tomu, že třeba Harlej má u automatu 3,5t, tak v US se tohle možná vůbec neřešilo a všechno tam mělo 3500/750 a hotovo.
Uživatelský avatar
PETARDAK
hodně velkej kecal
Příspěvky: 145
Registrován: 30 pro 2009, 22:20
Bydliště: Nový jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Nový příspěvek od PETARDAK »

Harley "schvaloval" tažné, dle kopie mého TP, JK-UNLIMITED 3.8-automat, EU-verze, 2009, zakoupeno nové v D...
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Nový příspěvek od Harley »

Ano! Dle valašské verze. :todáš:
Já auto koupil bez vypsaných hmotností na tažný. Asi po roce jsem to nechal dopsat ale jelikož mám US verzi,tak EU zastoupení to nemohlo dopsat.Takže jen dle vzoru stejnýho auta,roku a motorizace.

Jestli jsem to dobře pochopil dle toho německýho prospektu,tak je tam ta tuna jen u krátkých verzí a dlouhýho Sporta. Unlimited Sahara má 2t. a Rubicon 2,2. A pak ještě nějaký vyšší v závorce.
Je tam nějaká hvězdička ale to jsem nerozluštil,co je v dodatku.
http://www.jeep.de/preisliste/665.pdf
SKAJA
malej kecal
Příspěvky: 22
Registrován: 04 úno 2013, 14:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Nový příspěvek od SKAJA »

Já tam tu tunu vidím právě i u Unlimited Sport a Sahara. Je to jako základní hodnota a pak jsou s hvězdičkou dvě tuny. A o pár řádků níže je uveden převodový poměr 3,21 a s hvězdičkou 3,73. Tak jsem to pochopil, že to patří k sobě.

Rubicon má v základu převod 3,73 a tudíž má v základu dvě tuny.
SKAJA
malej kecal
Příspěvky: 22
Registrován: 04 úno 2013, 14:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak "vyladit" nového Wraníka ?

Nový příspěvek od SKAJA »

Schválně koukám na USA web a tam mají:

Wrangler can pull up to 2,000 lb of toys when equipped with the trailer tow package, while Wrangler unlimited can confidently tow up to 3,500 lb when properly equipped with the factory-installed max tow package.

MAX TOW PACKAGE (4-door only): class ii hitch receiver, 4-pin adapter and 3.73 rear axle ratio

Towing Capacity - Maximum 3,500 lb

Což pokud správně počítám je nějakých 1 588 kg. Takže to mají ještě omezenější než evropský verze :pako:
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host