Jaké tažné za JK?

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od Harley »

Tak myslím,že Bob není trubka aby to nevěděl,že tam jsou,pokud tam jsou. Proto se ptá,stejně jako já před několika lety,když jsem potřeboval nandat tažný. :wink:
Bob Holoubek

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od Bob Holoubek »

Přesně tak Haryku :todáš: vidím,že tady nikdo závěs na krátkým 2.8 CRD nemá tak jsem napsal Dojáčkovi tam to samo taky neví a pořád mě cpal 1000kg :pako: tak jsem mu říkal,že moje omega 3.2 V6 měla 1900kg na kouli takže to je nesmysl,takže prý napíše na Dekru a uvidíme,jsem netušil,že to dá takovou práci to zjistit :blbost:
Bob Holoubek

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od Bob Holoubek »

Takže pro info i ostatním Jk 2.8 CRD 2doors má na závěs 2000kg
bobeš

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od bobeš »

A není rozdíl mezi manuál řazením a automatem?! :nápad:
U CRD Unl. je rozdíl:
- automat má 2,2t
- manuál má 2,5t
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od Harley »

Proč má JKU diesel míň na kouli,než benzín?
PET77
malej kecal
Příspěvky: 43
Registrován: 14 led 2012, 23:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od PET77 »

Harley píše:Proč má JKU diesel míň na kouli,než benzín?
ale on nema. alespon ne po 2011+

nejvice ma unlimited/diesel/manual - 2.5t brzdeny
unlimited/pentastar/automat ma jen 2t brzdeny, pricemz odpovidajici diesel ma 2.2t

pred par lety proste zmenili metodiku, takze smolik pacholik. takova cisla jako 3.5t uz jsou minulosti...
bobeš

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od bobeš »

PET77 píše:
Harley píše:Proč má JKU diesel míň na kouli,než benzín?
ale on nema. alespon ne po 2011+

nejvice ma unlimited/diesel/manual - 2.5t brzdeny
unlimited/pentastar/automat ma jen 2t brzdeny, pricemz odpovidajici diesel ma 2.2t

pred par lety proste zmenili metodiku, takze smolik pacholik. takova cisla jako 3.5t uz jsou minulosti...
Jojo. Bohužel je to pravda :bit: :down: :nečtešnevíš:
Vojta

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od Vojta »

Já mám na Rubiconu 2,8CRD 3dv. 2008 na kouli 3,5t a tažné mám z Radotína, taky na 3,5 t, vše v TP v pohodě.
Uživatelský avatar
Radek 66
hodně velkej kecal
Příspěvky: 343
Registrován: 23 led 2010, 00:13
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od Radek 66 »

:cheche: :cheche:
No, to proto že jsme v česku
a papír snese víc než českej úředník
:cheche: :cheche:
bobeš

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od bobeš »

Vojto!
Ale vzdyť jsme psali, že tyto nelogické změny jsou až od R 2011 :nápad: :nečtešnevíš: :blb:
Bob Holoubek

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od Bob Holoubek »

Vojta píše:Já mám na Rubiconu 2,8CRD 3dv. 2008 na kouli 3,5t a tažné mám z Radotína, taky na 3,5 t, vše v TP v pohodě.

Vojto to jsi byl v radotíně u p.Němce na to tažný? Dík za info když tak do sz.
Vojta

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od Vojta »

Já nevím, u koho jsem byl v Radotíně. Prostě jsem na webu našel, že v Radotíně na http://www.tazne.cz maji za asi 3500Kč nejlevnější tažné na JK. Tehdy tam měli dokonce na JK na seznamu asi 3 typy, ale jen jedno bylo na 3500kg a to bylo tuším zrovna to nejlevnější. TZak jsme ho tam koupil, je to naproti nádraží. Netuším, kdo mi ho prodával. V TP jsem měl k JK CRD 2008 napsáno 3,5t, tak by bylo nelogický kupovat tažný na míň tun. Pak jsem ho tam namontoval, což je sranda, pár šroubů, až na to, že tam mám kryt vejfuku, trochu vadil, ale to zpravily nějaký podložky, už nevím, mám to asi 2 roky. Pak jsem propojil světla a zásuvku paralelně k původním žárovkám v díře za blinkrama a bylo to. Jen na spojení nových drátů s původními nedoporučuji používat takový ty zařezávací sponky s V-drážkou a plastem přes, postupně jsem je musel asi do roka všechny vyměnit, přestože byly v díře za blinkrem, VŠECHNY postupně shnily a žárovky pohasínaly. Pájení a smršťovačka to vyřešilo na 100%.
Pak jsem zašel do Spojovací na TK, tam mi vyzkoušeli zásuvku, nic jinýho je ani nezajímalo, jen paír k tažnýmu, pak s papírem od nich na magistrát nebo jak se to dneska jmenuje, a tam mi to bez jakéhokoliv úplatku a bez známostí zapsali do TP.
Bob Holoubek

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od Bob Holoubek »

Diky Vojto za info.
bobeš

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od bobeš »

Ještě jednu informaci k tomum tažáku, než se pro něj rozhodneš! :nápad:
Já tam mám tažné, tedy elektroinstalaci, která je spojena s řídicí jednotkou a zásuvka je myslím na 12 kolíků (ne na 7 kolíků, nebo kolik má obyč) je to dražší, ale řídící jednotka ví, že je připojen přívěs a podle toho se "zařídí"
Tři vypozorované změny, při dovolené s karavanem celk. hmotnost 1.700 kg:
- automat řadil až při vyšších otáčkách, než obvykle :wink:
- vnitřní nouzové osvětlení karavanu "jelo na baterku auta" a lednička také může při jízdě jít na el. z auta, nebo na plyn z přívěsu (prostě jak je potřeba)
- při rozkýváni karavanu (náhlý boční vitr) asistence zasáhla a přibržděním jednoho zadního kola už totálně rozhoupaný karavan srouvnala :todáš: :todáš: :todáš:
Můžu říct, že v tu chvíli jsem byl spocený až na prd...!!! :nototo:
Když jedeš na dálnici 120 a za tebou skáče karavan z jednoho kola na druhé, tak sundáš nohu z plynu a už se jen modlíš :bit: a pak ZÁZRAK zasáhl ten asistent! NO SUPER!!!
To že tam je tento asistent, jsem se pak dočetl až později v návodu, ale rozhodně doporučuji i o tomto přemýšlet :nápad: :nečtešnevíš:
Uživatelský avatar
Harley
hodně velkej kecal
Příspěvky: 1436
Registrován: 18 pro 2008, 19:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké tažné za JK?

Nový příspěvek od Harley »

Ten asistent tam u novějších modelů je ale nemá spojitost se zásuvkou tažnýho ani se způsobem zapojení zásuvky. Když se podíváš na originál návod pro zapojení zásuvky od Moparu,tak i origo kabeláž nic elektronickýho neobsahuje a je to jen přezásuvkování u zadních světel. Ikdyž je elektronika v JK,tak zásuvka může bejt připojena přímo k zadním světlům,aníž by to házelo chybu.

http://www.quadratec.com/Assets/Installation/75396.pdf

http://www.quadratec.com/Assets/Installation/167106.pdf

http://www.quadratec.com/Assets/Installation/75448.pdf
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host