Wrangler JK - přestavba

... pište sem vše, na co se chcete zeptat a co Vás zajímá ohledně úprav a oprav Wranglerů JK

Moderátor: Tom

Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky! :wink:
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.

Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Uživatelský avatar
PetrF
malej kecal
Příspěvky: 21
Registrován: 04 lis 2009, 23:02
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Wrangler JK - přestavba

Nový příspěvek od PetrF »

Takže tady v tomhle vláknu bych chtěl postupně jak bude čas a volná dílna dávat nové příspěvky ze stavby mého JK.Předem upozorňuji že na tom dělám jenom ve volném čase kterého nemám moc ,takže to bude běh na delší trať.
Původný základ pochází ze Slovenska najeto má 15000Km,rok výroby 2008,motor 2,8CRD bouhžel vyhořelý.Náhradní díly které nebudu potřebovat budu postupně rozprodávat.
Tady je vozidlo a stav před stavbou:
Obrázek
Obrázek
Tady už je doma:
Obrázek
A tady motor :twisted:
Obrázek
Nějaké to odstrojení a čištění podvozku:
Obrázek
A teď něco o tom jak by to mělo vypadat:
-Motor ještě není ujasněn buď zůstane 2,8CRD nebo 5,7 HEMI,to ale spíš záleží na to jak to dopadne z TP.
Nápravy originál Dana 44 budou vyměněny za také Dana 44 ale z vozidla Wagoneer r.78,dále budou ještě zesíleny a osazeny uzávěrkou OFFROTEC LOCKER,převody 5,38 -, pevnostní poloosy a pevnostní Steering Knuckle od PSC aby nebyla spojovačka tak na ráně a tyč řízení neměla velký úhel,v nábojích budou volnoběžky od Warnu a unašeč kardanu bude taky pevnější.Samozřejmě budou uplně jiné držáky ramen a jiné zavěšení tlumičů.Nápravy jsou moje priorita takže zatím pár obrázků z přípravy přední DANA 44.
Tady je původní stav DANA 44
Obrázek
Obrázek
Tady seřízení převodů 5,38 a uzávěrka OFFROTEC LOCKER:
Obrázek
Obrázek
Pevnostní poloosa a unašeč kardanu:
Obrázek
Obrázek
Steering knuckle od PSC
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Tady trošku laku. :lol:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Tady namontovány čepy:
Obrázek

Brzdový štít s nábojem na kterém jsou pak ložiska a náboj kola.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Tady je např. rozdíl brzdových kotoučů mezi Dana 44 a Dana 30

Obrázek

Další pokračování:Vyztužení už tak dost pevné Dana 44,vyřešení utěsnění nohavic (aby se nedostala voda a bahno do diferenciálu),přeříznutí náprav a přetočení (důvod: lepší úhel kardanu a zachování správného záklonu) zatím příprava.

Jelikož pro tuto ucpávku není místo mezi nohavicí a pevnostní poloosou tak jsem zvolil toto řešení.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Roura slouží zároveň jako výztuha,nohavice bude navrtaná a výztuha přivařená.

Obrázek
Obrázek

Náprava bude zde přetočená a zavařená,aby byl lepší uhel na kardanu a zachován správný záklon.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Tady budou samozřejmě nalisované origo simerinky od Moparu (proto to zahloubení).

Obrázek
Obrázek

Proběhlo nějaké sundavání přebytečných dílů,jsou na prodej (nápravy jsou už pryč)
Náprava DANA 44 Rubicon
Obrázek
Držák rezervy
Obrázek
Elektricky odpojovací stabilizátor
Obrázek
Přední a zadní tlumiče
Obrázek
Kardany + zadní panhardka
Obrázek
Výfuk + zadní stabilizátor
Obrázek
Tyče řízení + ramena podvozku.
Obrázek

Tady další rozebírání a příprava na očištění:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Demontovaná přídavná převodovka Rock trac.
Obrázek
Převodovka je naprosto zdravá akorát znečištěná od spálené odhlučňovací deky.
Obrázek
Obrázek
Automatická převodovka 545 RFE
Obrázek
převodovka bude potřebovat malou opravu má od hořícího svazku upálenou zástrčku bouhžel se bude muset vyměnit celá deska uvnitř.
Obrázek

Tady je pojistková skříňka,řídící jednotka automatu a řídicí jednotka motoru.Pojistkovku budu muset koupit novou cca 9000kč,řídicí jednotku automatu (cca 10.000Kč) ještě nevím jelikož vypadá pouze očouzená (proběhne kontrola vnitřku) a řídicí jednotku motoru pro 2,8CRD nebudu potřebovat jelikož HEMI HEMI HEMÍÍÍÍ :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Laco
Lacinko
Příspěvky: 573
Registrován: 30 pro 2008, 11:25
Bydliště: Macov, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Wrangler JK - PetrF

Nový příspěvek od Laco »

Toto auto stalo v bazari na Galvaniho ulici v Bratislave. Chodil som okolo neho kazdy den na obed :-) . Spociatku som aj rozmyslal nad kupou, kym som nevidel motor... Dole klobuk, caka Ta hodne velky kus prace, drzim palce.
Uživatelský avatar
cihlík
Marek
Příspěvky: 333
Registrován: 18 pro 2008, 21:16
Bydliště: Paseky:) - Rožnov p.R.
Kontaktovat uživatele:

Re: Wrangler JK - přestavba

Nový příspěvek od cihlík »

tak jestli tohle dotahnes, mas muj obdiv :up: .....a ja blbec skoncil u lega :bit: :cheche:
Kódl
malej kecal
Příspěvky: 4
Registrován: 02 pro 2016, 15:23
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Wrangler JK - přestavba

Nový příspěvek od Kódl »

Ahoj,
viděl jsem,že kdysi jsi měl kmání origo držák rezervy měl by si ho ještě?
Odpovědět

Zpět na „Wrangler JK“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host