Wrangler LPG
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Wrangler LPG
Dobry vecer chlapi,
Jsem cerstvym majitelm Wranglera r.v.2009 benzin 3.8 a momentalne resim prestavbu na plyn. Je tu prosim nekdo, kdo by mi dal par tipu ohledne vhodne instalace a hlavne tip na nekoho, kdo to dela a je v tom kovany? Jsem z Noveho Jicina a videl jsem, ze clenove stejne motorizace jsou napr. z Roznova. Pokud by to bylo mozne se spojit treba telefonicky, bylo by to nejlepsi. Samozrejme nechci nikoho obtezovat. Na foru jsem prvne a taky cerstve. Dekuji moc za jakoukoliv odpoved a moznost rychleho reseni. Mej te se, a at to jezdi :-) diky moc, Franta
Jsem cerstvym majitelm Wranglera r.v.2009 benzin 3.8 a momentalne resim prestavbu na plyn. Je tu prosim nekdo, kdo by mi dal par tipu ohledne vhodne instalace a hlavne tip na nekoho, kdo to dela a je v tom kovany? Jsem z Noveho Jicina a videl jsem, ze clenove stejne motorizace jsou napr. z Roznova. Pokud by to bylo mozne se spojit treba telefonicky, bylo by to nejlepsi. Samozrejme nechci nikoho obtezovat. Na foru jsem prvne a taky cerstve. Dekuji moc za jakoukoliv odpoved a moznost rychleho reseni. Mej te se, a at to jezdi :-) diky moc, Franta
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
No, přijde na to co jsi kvůli plynu ochoten obětovat...... Já, jelikož mám auto stejně komplet přestavěné, tak jsem vzadu v kufru vyříznul ten nesmyslnej "kufříček" co byl tak akorát na čepici a podlahu zplacatil, Předělal výfukové potrubí a tím pádem jsem do místa bývalého tlumiče výfuku umístil nádrž 55 litrů. Je to krátkej Wrangler.
Akorát já Praha, což ti asi moc nepomůže..........
Akorát já Praha, což ti asi moc nepomůže..........
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
Jirko hlavně připiš kolik jsi auto zvednul+velikost kol... Tazatel LPG u mně několikrát probíral, ale chce u "břichoplazného" JKU na origo kolech, nepřijít o kufr a pod auto dostat "vééélkou" nádrž
U neliftlého auta i ta 55ka bude "skoro" šoupat o zem
U neliftlého auta i ta 55ka bude "skoro" šoupat o zem
Re: Wrangler LPG
Mám Saharu, teda delší verzi. Mrknu na to, díky za tip... no a co se týká přímo doporučení na někoho, kdo to umí spolehlivě překopat??? Máte někdo kontakt??? díky moc...
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
No, u mne je to popravdě složitější, páč jsem dělal dost velký zásahy, ale stejně - nemyslím si že by to tak bylo.
OK - zvednutí: podvozek 3,5 palce, body lift 1palec. Vzadu dodatečně zátěžové podložky pod pružinama další 1 palec, páč kromě jiných těžkých věcí mám pevnostní nárazník pracovně nazvaný "Hlaváčova pomsta" /promiň Tome, musel jsem / - je z 8mm plechu a váží asi 150 kg...... Takže ty podložky jakoby tam nebyly
Kola: 285/70 R17. Takže cca 33".
Nicméně zvednutí asi problém nebude. protože si nemyslím že by spodek nádrže byl níž než origo tlumič výfuku, spíš jedna důležitější věc - mám vyndanej zadní stabík /což dělám u všech Jeepů, páč podle mne je to jen kurvítko.../ a ten tam zabíral docela dost místa hlavně do šířky nádrže. Tím se ta nádrž dala posadit docela dost nahoru. Skoro až k podlaze - té placaté - upravené.
Přidělaná je ta nádrž, popravdě, částečně přivařením k "Hlaváčově pomstě"......což by asi být papírově nemělo, ale v nejhorším se toto dá řešit i jinak....
V případě potřeby dám více info....
Mám to takto už od roku 2008 a navýsost spokojen. Spotřeba cca v průměru 16 plynu, což odpovídá cca 8 benálu.....
OK - zvednutí: podvozek 3,5 palce, body lift 1palec. Vzadu dodatečně zátěžové podložky pod pružinama další 1 palec, páč kromě jiných těžkých věcí mám pevnostní nárazník pracovně nazvaný "Hlaváčova pomsta" /promiň Tome, musel jsem / - je z 8mm plechu a váží asi 150 kg...... Takže ty podložky jakoby tam nebyly
Kola: 285/70 R17. Takže cca 33".
Nicméně zvednutí asi problém nebude. protože si nemyslím že by spodek nádrže byl níž než origo tlumič výfuku, spíš jedna důležitější věc - mám vyndanej zadní stabík /což dělám u všech Jeepů, páč podle mne je to jen kurvítko.../ a ten tam zabíral docela dost místa hlavně do šířky nádrže. Tím se ta nádrž dala posadit docela dost nahoru. Skoro až k podlaze - té placaté - upravené.
Přidělaná je ta nádrž, popravdě, částečně přivařením k "Hlaváčově pomstě"......což by asi být papírově nemělo, ale v nejhorším se toto dá řešit i jinak....
V případě potřeby dám více info....
Mám to takto už od roku 2008 a navýsost spokojen. Spotřeba cca v průměru 16 plynu, což odpovídá cca 8 benálu.....
Naposledy upravil(a) Jirka dne 15 dub 2016, 19:02, celkem upraveno 4 x.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
Když už si to tak rozřezával,že si nepřidělal ještě jeden pár dveří?
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
Tady trocha inspirace jak to má XaX s jeepfora :
https://wranglerunlimited.wordpress.com ... montz-lpg/
https://wranglerunlimited.wordpress.com ... montz-lpg/
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
Harley píše:Když už si to tak rozřezával,že si nepřidělal ještě jeden pár dveří?
No FUj Tome..............zrovna já................ jakobys mne neznal
Hele, kdybys tušil co teď stavím, tak bys to ani neříkal
A kdybys chtěl vědět jak vypadá "Jeep v prášku", tak se přijeď podívat
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
Jirko,když já do Tebe musel,protože jsem věděl. !
- PETARDAK
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 145
- Registrován: 30 pro 2009, 22:20
- Bydliště: Nový jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
O.K. ale XaX má opět lift,tuším 3,5" a kola 33"... i ta nejmenší nádrž je markantně vyšší než origo výfukový tlumič... a její spodní hrana se bude velmi blížit spodní hraně difu... a s tím bych teda nechtěl žítHarley píše:Tady trocha inspirace jak to má XaX s jeepfora :
https://wranglerunlimited.wordpress.com ... montz-lpg/
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
Jj,o tom žádná. To spíš co je tak jako tak třeba udělat za přípravu pro LPG pokud nemá bejt nádrž v kufru.
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
Ne ne, on má jinou nádrž = kratší a tlustší. I když má stejný úpravy jako já, tak ji tam "nenarval" jako já..... Je o ti sice na dorazy, ale věřte mi - fotky nejsou úplně ideální - ani moje ani jeho. Když vezmeš spojnici difu a spodní hrany nárazníku, tak nádrže se to vůbec netýká. Je ale fakt, že mám i jinej nárazník........ Jinak když se na auto podíváš zezadu, tak ta nádrž není vůbec vidět. To tlumič výfuku je vidět víc. Fotky jsou udělaný /u obou/ dost odspodu.....
Takže - vše je relativní, hodně to zkresluje, ale kdo chce, cestu si najde....... A myslím že stojí za to...... Ale jak stále říkám - je to každýho věc
Takže - vše je relativní, hodně to zkresluje, ale kdo chce, cestu si najde....... A myslím že stojí za to...... Ale jak stále říkám - je to každýho věc
- Radek 66
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 343
- Registrován: 23 led 2010, 00:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
Kluci a proč to vlastně děláte ?
- Jirka
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 15 pro 2006, 17:42
- Bydliště: Praha - západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrangler LPG
No..........Radku.............za prve je to vyzva........To nemuzes zpochybnit
A za druhé - při najezdu cca 30.tis km rocne a s vic Jeepy nez mas ty, to nejsou zqnedbatelne prachy.....staci trochu pocitat..........je to za téměř stejnou spotřebu a je to za pul....co dodat........
a naklady v podstate "zanedbatelne" staci trosku myslet a vymyslet kam s tim.....
Nekdy to stoji za tu minimalni namahu to vymyslet, nebo ne??
A za druhé - při najezdu cca 30.tis km rocne a s vic Jeepy nez mas ty, to nejsou zqnedbatelne prachy.....staci trochu pocitat..........je to za téměř stejnou spotřebu a je to za pul....co dodat........
a naklady v podstate "zanedbatelne" staci trosku myslet a vymyslet kam s tim.....
Nekdy to stoji za tu minimalni namahu to vymyslet, nebo ne??
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti