FIPK - přímé sání
Moderátor: Tom
Pravidla fóra
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
Jelikož je tato část bez nutnosti registrace, tak prosím všechny, kdo registrovaní nejsou, ať své příspěvky podepisují. Bude v tom trochu lepší přehled, kdo co napsal. Díky!
Stálým hostům našeho fóra nabízíme možnost registrace jako Návštěvníci.
Aby se zde neobjevovala tétama se stejnými dotazy a zachovávala se co největší přehlednost, doporučuji před založením nového tématu projít všechny ostatní témata nebo použít funkci "Hledat" a Vaše dotazy směřovat co nejvíce do již stávajícíh témat. Nové téma zakládejte pouze v případě, že se Váš dotaz nehodí do žádného ze stávajících.
- Radek 66
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 343
- Registrován: 23 led 2010, 00:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIPK - přímé sání
Nijak :lol:
Není to nikterak nutné měnit.
Motoru se volnějším sáním jen "pomůže", stejně tak jako kdyby dostal
třeba jiné svody nebo volnější kat.
Pořád si myslím, že je to jednoduchá a nenásilná úprava, oproti třeba čipování řídící jednotky a pod.
Není to nikterak nutné měnit.
Motoru se volnějším sáním jen "pomůže", stejně tak jako kdyby dostal
třeba jiné svody nebo volnější kat.
Pořád si myslím, že je to jednoduchá a nenásilná úprava, oproti třeba čipování řídící jednotky a pod.
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIPK - přímé sání
Na tyhle drobnější změny není třeba žádná úprava ŘJ.
- Radek 66
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 343
- Registrován: 23 led 2010, 00:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIPK - přímé sání
Přesně tak.
Jedná se opravdu o vcelku jednoduchou i levnou úpravu
bez nutností dalších změn nebo investic.
Na druhou stranu, samozřejmě by to mohlo pokračovat stylem když se motor lépe nadechne, ať si lépe vydechne, tedy svody, volnější kat a pod, ale to už je na jiný povídání i finance. :exclaim:
V každém případě to má znatelně velkej vliv na funkci
Samozřejmě ale ne na funkci rostlináře
Jedná se opravdu o vcelku jednoduchou i levnou úpravu
bez nutností dalších změn nebo investic.
Na druhou stranu, samozřejmě by to mohlo pokračovat stylem když se motor lépe nadechne, ať si lépe vydechne, tedy svody, volnější kat a pod, ale to už je na jiný povídání i finance. :exclaim:
V každém případě to má znatelně velkej vliv na funkci
Samozřejmě ale ne na funkci rostlináře
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIPK - přímé sání
Tak sem ho nandal taky:
- Radek 66
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 343
- Registrován: 23 led 2010, 00:13
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIPK - přímé sání
Ano, Tomáš má taky stejnou sadu ode mě.
Je to univerzální kit, leštěný hliník 77 mm a k tomu lze objednat kolena v různém úhlu, díl s přisáváním a pod.
Navíc kužel je samozřejmě libovolný, jsou pratelné ale i levnější na 1 použití.
Existují i návleky na kužel, v případě tvrdšího terénu.
Je to univerzální kit, leštěný hliník 77 mm a k tomu lze objednat kolena v různém úhlu, díl s přisáváním a pod.
Navíc kužel je samozřejmě libovolný, jsou pratelné ale i levnější na 1 použití.
Existují i návleky na kužel, v případě tvrdšího terénu.
Re: FIPK - přímé sání
Jakou máš zkušenost po 4 letém provozu, mě by se líbil taky.Harley píše:Tak sem ho nandal taky:
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIPK - přímé sání
Ani pozitivní ani negativní. Co do samotný funkčnosti. Nezpozoroval jsem nic,co by to přidalo nebo ubralo. Ale vzhledově je to hezký a je to prací.Taky je pak v motoráku víc místa.
Nicméně, jsem to sundal,protože je znatelně slyšet pískání v sání při určitejch otáčkách v tahu.
tady o tom trošku:
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=2433
Nicméně, jsem to sundal,protože je znatelně slyšet pískání v sání při určitejch otáčkách v tahu.
tady o tom trošku:
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=2433
Re: FIPK - přímé sání
No to jsem si početl o tom EGR a co se týká toho pískání, tak já za posledních cca 1000 km slyším někdy taky takové pískání, které bych přirovnal k slabé meluzíně. Když to začne, tak si pustím radio, protože mě tyto zvuky taky lezou na nervy viz. moje vlákno zvuk motoru. Teď se na to pískání zaměřím v jakém režimu se objeví.Harley píše:Ani pozitivní ani negativní. Co do samotný funkčnosti. Nezpozoroval jsem nic,co by to přidalo nebo ubralo. Ale vzhledově je to hezký a je to prací.Taky je pak v motoráku víc místa.
Nicméně, jsem to sundal,protože je znatelně slyšet pískání v sání při určitejch otáčkách v tahu.
tady o tom trošku:
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=2433
A ještě bych potřeboval přeložit co je to manifold a E85. (Počuvajte Kefalín čo vi si představujete hen pod tim slovom manifold)
- Harley
- hodně velkej kecal
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 18 pro 2008, 19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIPK - přímé sání
Manifold - sací potrubí (od klapky k válcům)
E85 - Ethanol
Já právě,když zaslechnu nějakej pazvuk,tak rádio vypínám a musím to hned řešit.
E85 - Ethanol
Já právě,když zaslechnu nějakej pazvuk,tak rádio vypínám a musím to hned řešit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host